ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه پوسته برای TouchWiz در محصولات اندرویدی سامسونگ [شایعه]

اکثر تلفن ها و تبلت های اندرویدی ساخت سامسونگ، به لطف رابط کاربری TouchWiz به راحتی قابل تشخیص هستند. رابط کاربری انحصاری این شرکت باعث می شود محصولاتش با سایر شرکت ها متمایز گردد. برخی از کاربران این ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

اکثر تلفن ها و تبلت های اندرویدی ساخت سامسونگ، به لطف رابط کاربری TouchWiz به راحتی قابل تشخیص هستند. رابط کاربری انحصاری این شرکت باعث می شود محصولاتش با سایر شرکت ها متمایز گردد.

برخی از کاربران این رابط کاربری را می پسندند و برخی دیگر خیر، اما موردی که احتمالا همه نسبت به آن روی خوش نشان دهند، پوسته های قابل سفارشی سازی از سوی سامسونگ است (مانند XperiaThemes که توسط سونی ارائه شده).

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بنا به ادعای وب سایت ایتالیایی HDblog سامسونگ احتمالا به زودی پوسته هایی را برای رابط کاربری TouchWiz برخی از محصولاتش ارائه می کند. تصویر منتشر شده در منبع یاد شده یک دستگاه ناشناس (احتمالا Galaxy A3 یا Galaxy A5) را نشان می دهد که در آن چند پوسته وجود دارند. اگر فرض کنیم این تصاویر واقعی باشند، کاربران قادر خواهند بود بخش های مختلف رابط کاربری خود را تغییر دهند. (مانند طرح های رنگی، آیکن ها، پس زمینه و غیره).

Samsung-Galaxy-TouchWiz-themes-02

موضوع دیگری که در تصویر دوم وجود دارد، تغییر کوچکی در نوار نوتیفیکیشن ها است که حالا در گوشه بالا سمت چپ، S Finder قرار گرفته.

نکته ای که باید یادآور شویم این است که فعلا نمی توان از صحت این تصاویر اطمینان حاصل کرد و مطمئنا پس از اثبات حقانیت این خبر، جزئیات بیشتری را برای شما منتشر خواهیم کرد. اما آیا شما قابلیت سفارشی سازی و استفاده از پوسته در تاچ ویز سامسونگ را می پسندید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ABBAS
    ABBAS | ۴ آذر ۱۳۹۳

    خیلی خوبه اگه بشه

  • امیرم... میفهمی؟؟؟ امیر...
    امیرم... میفهمی؟؟؟ امیر... | ۴ آذر ۱۳۹۳

    آره سونی هم داره خیلی خوبه و باعث تنوعه...
    ممنون دیجیاتو...

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۴ آذر ۱۳۹۳

    میشه گوشی رو خیلی زیبا کرد و از کار کردن باهاش لذت برد تاچ ویز سامسونگ همونقد رکه دشمن داره همونقد هم دوست داره و این برای اونایی که دوستش دارن یه خبر خوبه

  • نوید70
    نوید70 | ۴ آذر ۱۳۹۳

    اگه بشه خیلی خوبه.مخصوصا اگه آیکون ها رو هم بشه عوض کرد.سامسونگ کی آپدیت میکنه نوت3 رو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی