ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Assassin’s Creed بعدی تائید شد؛ ایستگاه بعد لندن

Assassin's Creed بعدی با پسوند Victory، سال آینده به انگلستان و به خصوص شهر لندن دوران ویکتوریا خواهد رفت تا برگ جدیدی از تاریخ را به شیوه خود روایت کند. Assassin's Creed Victory به احتمال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۹

Assassin's Creed بعدی با پسوند Victory، سال آینده به انگلستان و به خصوص شهر لندن دوران ویکتوریا خواهد رفت تا برگ جدیدی از تاریخ را به شیوه خود روایت کند.

Assassin's Creed Victory به احتمال قریب به یقین، نوامبر سال آینده برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. به نظر نمی رسد که بازی مشابهی به Rogue (که همزمان با Unity برای نسل قبل منتشر شد) سال آینده وجود داشته باشد، بنابراین تمرکز کلی روی یک عنوان خواهد بود.

dfbqlgdjj7t3cz7x7noc

برای دریافت اطلاعات بیشتر با دیجیاتو همراه باشید.

yy31jpc9to1mc6zb6jcq

یوبیسافت کبک (Ubisoft Quebe) رهبری تیم سازندگان این عنوان را به عهده خواهد داشت در حالی که اغلب استودیوهای بزرگ دیگر این شرکت هم در پروژه سهیم خواهند بود. بعد از سال ها، استودیو مونترال می تواند فرصتی برای استراحت و پروراندن ایده های جدید داشته باشد.

کوتاکو ادعا کرده که 7 دقیقه از گیم پلی بازی را مشاهده نموده و آن را از لحاظ گرافیکی بسیار بهتر از Unity توصیف کرده.

qsqkddfi5wnrx8isnqug

اساسین یا قاتل جدید داستان ویکتوری، در این ویدئو ماموریت قتل فردی بالا رده را دریافت می کند و برای به پایان رساندن کار خود از مناطقی شلوغ و پر ازدحام می گذرد تا دست آخر ماموریتش به اتمام برسد. اولین چیزی که نظر کوتاکو را جلب نموده، شلاق جدیدی است که وی به همراه دارد و با آن برای بالارفتن از ساختمان ها و ضربه زدن به دشمن استفاده می کند (همانند Catwoman در بتمن).

در هر صورت تائید Assassin's Creed جدید برای سال 2015 چیز عجیبی نبود اما فراموش نکنید که هنوز در سال 2014 هستیم و حتی یک ماه هم از عرضه Unity و Rogue نگذشته است.

1015726147524388674

در زیر بیانیه ی یوبیسافت را در رابطه با Victory می خوانیم:

همیشه مایه ی تاسف است که اطلاعات داخلی، که برای ارائه به عموم آماده نشده اند، به بیرون درج می کند و با وجود اینکه همیشه آماده ارائه آثار بعدی مان هستیم، برای طرفداران و تیم توسعه مان متاسف شدیم که این اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده است.

تیمی که در استودیو کبک ما مشغول به کار است، طی چند سال گذشته سخت در تلاش بوده تا این عنوان را بسازد و ما خوشحالیم که رسما تولید جدید استودیو را در تاریخ دیگری معرفی کنیم. در حال حاضر، اولویت اول ما بهینه کردن Assassin's Creed Unity برای بازیکنان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ممم
    ممم | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    لطفا درست کنین اسم بازی رو اسمش سایندیکند هس
    میتونید از یوتیوب ترلرش رو تماشا کنین

    • سجاد
      سجاد | ۱۹ دی ۱۳۹۴

      خودت فهمیدی چی گفتی سایندیکند دیگه چیه سندی کیت برادر

  • ،،،،،،
    ،،،،،، | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    این چه مسخره ای هست این یوبیسافت ومایکروسافت شورش رو در اوردن اینا همش برای این پی سی و پی اس 4 و اکس باکس وان بازی میسازه این چیه این مسخره یک بار یونیتی حالا هم این زهرماری ویکتوری دارن میسازن و هم میگن برای پی اس3 و اکس باکس360 وجود نداره ما یکی اکس باکس 360 دویست و پنجاه گیگا هم خریدیم ساخت 2012 من 2014 خریدم این کنسولا اصلا قدیمی نیستن اینا باید برای این کنسولا هم بسازن ظلمه واقعا ظلمه حالا اینم اساسین کرید راگ اگه هم آنلاینش کرده بودن ما ناراحت نمیشدیم رفتن ففط برای این یونیتی مسخره ساختن

    • سجاد
      سجاد | ۱۹ دی ۱۳۹۴

      حرکه با مش بیشتر برفش بیش برو نصل هشتمی استفاده کن اگه نمیتونی هم‌نظر نده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی