آغاز فروش LG L Bello در ایران
ال جی پس از موفقیت جی ۳ در بازار، تمرکز خود را بر روی میان رده ها اختصاص داد و تصمیم گرفت تا بدین شکل کاربران بیشتری به عضویت خانواده خود در آورد. میان رده ...
ال جی پس از موفقیت جی ۳ در بازار، تمرکز خود را بر روی میان رده ها اختصاص داد و تصمیم گرفت تا بدین شکل کاربران بیشتری به عضویت خانواده خود در آورد. میان رده های این شرکت کره ای همگی از ظاهری مشابه با جی ۳ بهره می برند و با تفاوت هایی کوچک در قیمت هایی نسبتا پایین در مغازه ها به فروش می رسند.
یکی از جدیدترین میان رده های ال جی که به تازگی وارد بازار ایران نیز شده است، L Bello نام دارد. این دستگاه نمایشگری ۵ اینچی دارد و تصاویر را با رزولوشن ۴۸۰ × ۸۵۴ به نمایش در می آورد. L Bello از پردازنده Snapdragon 400 با ۴ هسته استفاده می کند که فرکانس هر یک از آن ها بر روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده است.
دوربین پشتی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است و از یک فلش LED در کنار خود بهره می برد. L Bello دارای باتری ۲۵۴۰ میلی آمپر در ساعتی است و به صورت پیش فرض با اندروید کیت کت ( ۴.۴.۲ ) در اختیار کاربر قرار می گیرد.
اما آغاز فروش این محصول در ایران با شرایط خاصی همراه گشته است. ال جی در حال حاضر این دستگاه را تنها در فروشگاه هایپر استار تهران به فروش می رساند و البته پیشنهاد های جذابی را نیز برای خریداران در نظر گرفته است. L Bello هم اکنون قیمتی ۶۹۹ هزار تومانی دارد، اما به گفته مسئولین ال جی احتمالا پس از عرضه عمده در بازار، قیمت آن اندکی افزایش پیدا می کند.
افرادی که هم اکنون L Bello را از هایپر استار خریداری نمایند، می توانند برنده یکی از جوایز ال جی شوند. این جوایز شامل یخچال، ماشین لباس شویی، موبایل G3، قاب موبایل و محافظ نمایشگر است. قرعه کشی جوایز بلافاصله پس از خرید، به نحوی صورت می پذیرد که خریدار قطعا برنده یکی از جوایز می شود؛ در واقع می توان گفت در صورت خرید L Bello در بدترین حالت یک محافظ نمایشگر را می توانید با خود به خانه ببرید.
شایان ذکر است که طرح ویژه ال جی برای فروش L Bello تا ۱۰ روز دیگر جریان دارد. در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از غرفه ال جی در هایپر استار و ویدیو نگاه نزدیک به L Bello را می توانید مشاهده نمایید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/lg-l-bello.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.








تو این بازه قیمت حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار گرون تر من این گوشی پیشنهاد میدم ..................................................................
http://www.digikala.com/Product/DKP-31681/HTC-Desire-610/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%DA%86-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B1-610
مطلب جالبی بود ممنون دیجیاتو !
--------
دوستان وبسایت جدیدم در حال افتتاح هستش ، از توی پروفایل کاربریم بهش لینک دادم :)
آقا ما سایت شما رو دیدیم هنوز مطلب نداشت
قرار خودت بنویسی یا از جاهای دیگر کپی پست کنی
اگر ریاضیاتت ضعیفه می خوای یاد بگیری به ما هم سر بزن
حس اهن منتقل کنه؟؟؟!! فلز بهتر نبود بگین
این کره ایها استاد بازاریابی تو جهان سومن
کیفیت بدنه این گوشی نسبت به بقیه مدلهاش پایین تره
باطری خفنی داره!
ولی می دونی من چی می خوام؟!
یه تبلت اندرویدی بزرگ با شارژ بی سیم! آرزو بر جوانان عیب نیست :D
700 هزار تومن واقعا نمی ارزه !
مگه 700 تومن چی میدن الان
فکر کنم قیمتش مناسب باشه با گارانتی
به جای اینکه 700 تومن به این آشغال پول بدی میتونی با 600 تومن honor 3cبخری با امکانات خیلی بهتر. اندروید کیت کت هم واسش اومده
اگه اون یخچاله با اون لباس شویی رو بدن به من شاید بره تو تابلو اعلانات....
البته بدون قرعه کشی!!!!
ممنون آقای قاسمی بابت گزارش
دیگه خسته شدم برای پیدا کردن بهترین گوشی!!خستـــــــم ام خستـــــــــــــــــــــــه :'(
خستگی مال مرده ...!!
خستگی های امروزی : خسته از تی وی دیدن و پلی بازی کردن و دنبال گوشی گشتن و پی ام دادن ..:))
Louie C.K میگه:
مردم فکر میکنن کی هستن. بارو میخواد یه ریموت همه کاره بخره، میره یه نقذ بلند بالا جند ده صفخه ای میخونه که نویسندش حتما یه آدم دیوانست مه بعد تموم کردنش اول خونوادشو قتل عام کرده و بعد خودکشی کرده.... این متن بلند بالا رو میخونه که دکمه پاور این مدل در مقابل دکمه پاور مدل شرکت دیگه کمی پایین تره و اندازش قلانه و رنگش کمی روشن تره...
مگه کی هستی که باید بهترین ریموت کنترل دنیا رو داشته باشی!!
D:
عزیز من شما هم گوشی میخوای به چیبت نگاه کن و یکی بخر.. خسته گی نداره، همه اینها از آخر یه چیز هستن و یه کار میکنن.
اینقدر مهمه که دوربین این گوشی در مقابل به گوشی دیگه تو هکس برداری در شب حدود 1/20087 درصد کمتر نویز داره، اما زمان فوکوس خودکارش یک ششصد و پنجاه سوم ثانیه سریع تره...
ملت سرکارن واقعا...
هیچ بچه ای رو ندیدم که هیچ کدوم از درساشو به اندازه مشخصات نک نک گوشی های بازار حفظ باشه.
درست میگی اما جیبم سوراخه :( هیچی ندارم :(
کاری نداره که محمد جون. هر آیفونی به پولت می خوره همون را بخر: از 4 به قیمت 400 تومن بگیر و برو بالا
من یه اشتباهی کردم آیفون 5s رو دادم خواهرم..البته ناراضی نیستم..خواهره بالاخره...اما خوب الان 300 تومن فقط پول دارم :(
گوشی نمیشه خرید که با این وضع مالی :(
سلام دوستان
بالاخره بعد از سالها مطالعه صرف وبلاگا تصمیم گرفتم عضو شم و کمی فعالیت :)
@duke : واقعا راست میگی تک تک جملاتت عین حقیقته...اگه بچه ها نصف این شوق و ذوق رو برای تحصیلشون داشتن الان وضعمون خیلی بهتر از این بود
در مورد این گوشیم به نظرم 500 بیشتر ارزش نداره ولی خب چه میشه کرد بازاریابیه و چشم مردم کور میشه به هوس یخچال با برچسب راهی خونه میشن
در واقع می توان گفت در صورت خرید L Bello در بدترین حالت یک محافظ نمایشگر را می توانید با خود به خانه ببرید.
و همچنین
در واقع می توان گفت در صورت خرید L Bello در بهترین حالت یک محافظ نمایشگر را می توانید با خود به خانه ببرید.