ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نقشه واتزاپ برای جذب کاربران بیشتر؛ آیا سرویس تحت وب در راه است؟

شاید باورش سخت باشد، اما واتزاپ که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز کرد، اکنون بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. اما ظاهرا جاه طلبی مدیران این مجموعه باز هم ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲۳ آذر ۱۳۹۳ | ۰۱:۳۰

شاید باورش سخت باشد، اما واتزاپ که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ فعالیت خود را آغاز کرد، اکنون بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. اما ظاهرا جاه طلبی مدیران این مجموعه باز هم تمامی ندارد؛ بر اساس شواهدی که به دست آمده می توان حدس زد که واتزاپ برای افزایش هر چه بیشتر کاربران خود، مشغول پیاده سازی برنامه های جدیدی است.

واتزاپ هم اکنون بر روی اکثر پلتفرم های موبایل حضور دارد و اکنون آماده است تا سرویس خود را بر روی وب نیز در اختیار کاربران قرار دهد. البته هنوز اطلاعاتی رسمی در این رابطه منتشر نشده و حدس و گمان ها صرفا بر اساس شواهد یک خبرنگار کنجکاو است.

whatsapp_web_screenshot-02_story-w600

بر اساس تحقیقاتی که بر روی کدهای نسخه اندروید واتز اپ صورت پذیرفته، عبارت WhatsApp Web پدیدار آمده است، که همین موضوع شایعات را در مورد نسخه تحت وب واتزاپ تقویت می کند. جالب اینکه هم اکنون دامنه Web.Whatsapp.com نیز فعال است و حتی از کاربران می خواهد تا با اکانت جیمیل خود لاگین کنند، اما پس از آن هیچ صفحه به خصوصی بالا نمی آید.

پیش بینی می شود که واتزاپ در حال انجام آزمایشات نهایی بر روی سرویس مبتنی بر مرورگر خود است و به زودی این سرویس را در اختیار کاربران قرار می دهد. جالب اینکه ثبت نام در واتزاپ هم اکنون از طریق شماره موبایل صورت می پذیرد و مشخص نیست که پس از بالا آمدن نسخه تحت وب، شناسایی کاربران به چه صورت انجام می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    خداکنه در کنار نسخه وب، مثل تلگرام و وایبر نسخه دسکتاپ هم بده بیرون، چون اپلیکیشن دسکتاپ خیلی بهتر از وب هست، برای کار کردن با نسخه وب همیشه باید مرورگرو باز بذاریم ولی نسخه دسکتاپ مستقل از مرورگره و خیلی بهتره

  • Ala_Sabzpoosh
    Ala_Sabzpoosh | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    به نظرم اگه مثل تلگرام باشه خیلی جالبه من از نسخه تحت وب تلگرام استفاده می کنم خیلی جالبه

  • مسعود
    مسعود | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    توی این زمینه بهتر از تلگرام وجود نداره

    مزایا: طراحی جدید و زیبای متریال، سبک، فوق سریع، برای تمامی پلتفرم ها + نسخه وب، امکانات بیشتر، بسیار امن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی