ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن edjing به یک دی جی حرفه ای تبدیل شوید

این روزها موزیک های الکترونیکی همچون سبک داب استپ طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و دی جی ها از آهنگسازان مهم مراسم و جشنواره های موسیقی محسوب می شوند. edjing اپلیکیشنی است که با امکانات خود شما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

این روزها موزیک های الکترونیکی همچون سبک داب استپ طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و دی جی ها از آهنگسازان مهم مراسم و جشنواره های موسیقی محسوب می شوند. edjing اپلیکیشنی است که با امکانات خود شما را برای لحظاتی در جایگاه یک دی جی حرفه ای قرار داده تا لذت استفاده از افکت ها و ریمیکس کردن آهنگ های مشهور را تجربه کنید.

برای آشنایی بیشتر با امکانات edjing، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آشنایی با مقدمات آهنگسازی از لازمات کار با edjing هستند، بنابراین برای این که از کار در محیط آن لذت برده و از تمام قابلیت هایش استفاده کنید نیاز به یک پیش زمینه کوچک در آهنگسازی خواهید داشت. با ورود به این اپلیکیشن یک دستگاه دی جی مجازی با دو دیسک در اختیار شما قرار داده شده که دقیقا مثل دی جی میکسر های واقعی قادرید آنها را برای رمیکس کردن آهنگ بچرخانید.

3

بیش از 50 میلیون آهنگ را قادرید از سرویس های آنلاین پخش موزیک مثل SoundCloud و Deezer به محیط edjing آورده و آنها را رمیکس کنید. افکت های Loop، Flanger، Echo، Cue Point و Equalizer از جمله افکت های رایگانی هستند که قادرید در رمیکس هایتان از آنها استفاده کنید، اما برای استفاده از افکت های پیشرفته تر ملزم به خریداری آنها از محیط درون اپلیکیشن خواهید بود.

اگر برای ذخیره سازی رمیکس های این اپلیکیشن (که با فرمت wav و کیفیت و حجم بسیار بالا ذخیره می شوند) جای خالی ندارید اصلا نگران نباشید. فضای ابری رایگان edjing به شما اجازه آپلود بی نهایت آهنگ را داده تا از هر جای دنیا به آنها دسترسی داشته باشید. edjing به غیر از ابزاری برای رمیکس کردن، یک شبکه اجتماعی عالی برای دی جی هاست. با ساخت یک حساب کاربری در آن قادرید رمیکس هایتان را بین 18 میلیون کاربر این اپلیکیشن به اشتراک گذاشته و از همین راه برای خود شهرتی کسب کنید.

2

ساخت پلی لیست از امکانات خوب اپلیکیشن edjing محسوب می گردد که با کمک آن می توانید رمیکس هایتان را در دسته بندی های منظمی جای داده و بر اساس سبک آنها را مرتب کنید. edjing به صورت رایگان برای هر سه پلتفرم پرطرفدار موبایل عرضه شده و با داشتن امکانات کامل و رابط کاربری خوب، یکی از بهترین اپلیکیشن های آهنگسازی موجود برای تلفن های هوشمند است.

edjing

edjing

سازنده: DJiT قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 40.7 / 28.1 / 5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • RLET
    RLET | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    سلام.
    اگه دوست داشتید، برای اندروید لینک گوگل پلی رو بدین نه بازار.
    بعد میگن چرا اندروید بدافزار داره!!
    هرکی توی این سایت ها داره رفت و آمد می کنه، مطمئنا ساده ترین کار (دانلود از گوگل پلی) رو بلده!
    یا اگه نمیخواین لینک بازار رو حذف کنید لااقل لینک گوگل پلی رو هم اضافه کنید بهش.
    مجبورم خودم دستی برم توی استور و سرچ کنم. :(

  • jj
    jj | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    حصین :(

  • iPooya
    iPooya | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    ظاهرش کپیه djay2

  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    آقا بریم واسه مهمونی این هفته خودمون آهنگ بسازیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی