ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: مدارک؛ لطفا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.


Papers, Please

Untitled

یکی از موفق ترین و منحصر به فردترین بازی های مستقل سال گذشته Papers, Please نام دارد که توانست توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. جالب اینجاست که در میان بازی های بزرگ سال گذشته، این عنوان توانست به حدی تاثیر گذار باشد که از بسیاری مراجع، لقب "بهترین بازی سال" را از آن خود کند. اما اخیرا سازندگان این بازی موفق، تصمیم به عرضه Papers, Please روی آیپد گرفته اند. احتمالا ورژن اندرویدی آن هم تا چند ماه دیگر در گوگل پلی منتشر شود. نسخه پی سی در حال حاضر با 50 درصد تخفیف در فروشگاه استیم ارائه شده است.

Papers, Please

Papers, Please

سازنده: 3909 قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: پی سی، iOS حجم: 30.9 مگابایت زبان:

Scrolls

unnamed

استودیو موجانگ را که تقریبا همه می شناسید؟ سازنده بازی پرطرفدار ماینکرفت، که حالا بخشی از دارایی های مایکروسافت به حساب می آید. پیش از اینکه آمریکایی ها فکر خرید این استودیوی سوئدی را در ذهن بپرورانند، توسعه دهندگان خلاق موجانگ در فکر تهیه بازی دیگری بودند. بازی متفاوتی به نام Scrolls. اسکرولز در واقع ترکیبی از بازی های کارتی و بازی های تخته ای است که می تواند بسیار اعتیاد برانگیز باشد. توجه داشته باشید که برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید.

Scrolls

Scrolls

سازنده: Mojang قیمت: رایگان (نسخه پی سی و مک 5 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، پی سی، مک حجم: 133 مگابایت زبان:

Angry Birds Stella

image310

اواخر تابستان، Angry Birds Stella برای اندروید و iOS منتشر شد و به معرفی آن پرداختیم. کاربران ویندوزفونی، با چند ماه تاخیر، حالا می توانند از انجام این بازی به صورت رایگان لذت برده و منتظر محصولات جدید شرکت فنلاندی Rovio روی دستگاه های موبایل شان باشند. استلا با تمی رنگارنگ، فانتزی و لطیف، قشر دختر بچه هایی را هدف گرفته که از انجام سری انگری بردز لذت برده اند. کلیت بازی تفاوتی با دیگر انگری بردزهای اصلی ندارد و بر همان مبنا ساخته شده.

Angry Birds Stella

Angry Birds Stella

سازنده: Rovio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 49.2 مگابایت زبان:

Brothers in Arms 3: Sons of War

screen640x640

یکی از بزرگ ترین و قابل توجه ترین بازی های این هفته بدون قطع Brother in Arms 3: Sons of War است. نسخه پیشین این عنوان در سال 2010 توسط گیم لافت منتشر شد و مورد استقبال مردم و منتقدین قرار گرفت اما هیچ کس نمی تواند خاطره Brother in Arms های ساخته شده توسط Gearbox و یوبیسافت را فراموش کند. اگر دلتان برای روزهای قدیمی تنگ شده و به دنبال یک شوتر خوب و با کیفیت می گردید، Brother in Arms 3: Sons of War برای شما آماده شده است.

Brothers in Arms® 3: Sons of War

Brothers in Arms® 3: Sons of War

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 482 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Banksy
    Banksy | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    اولین بار brothers in arms رو توی سیمبین تجربه کردم برم اندرویدشو بگیرم ببینم چطوریه

  • peyman
    peyman | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    گيم لافت عاليه تاحالا من بازي كم كيفيت نديدم ازش

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    خیلی عالیه
    Brothers in Arms 3: Sons of War

  • iPooya
    iPooya | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    آقا آخرین بیلد ویندوز 10 ، 9910 ؟؟

    • KOROSHKKUNITED
      KOROSHKKUNITED | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

      9908 اخرین بیلد غیر رسمی و 9879 اخرین بیلد رسمی

  • mohsen
    mohsen | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    آقا، بازی brother in arms برای ویندوزفون زده 29 مگ!!!
    قضیه چیه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی