ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در حال ساخت سیستم عامل شخصی خود است

شیائومی روز به روز بزرگ تر و همزمان خبرهای زیادی از آن شنیده می شود. این کمپانی سال بسیار فوق العاده ای را گذرانده و توانسته به خوبی نام خود را در اذهان مردم وارد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

شیائومی روز به روز بزرگ تر و همزمان خبرهای زیادی از آن شنیده می شود. این کمپانی سال بسیار فوق العاده ای را گذرانده و توانسته به خوبی نام خود را در اذهان مردم وارد کند.

حال شایعاتی شنیده شده از چین که این کموانی قصد دارد سیستم عامل شخصی خود را تولید کند و به احتمال بسیار زیاد، MIOS نام خواهد داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که شیائومی سیستم عاملی را تحت عنوان MiUI OS تولید می کنند که پایه و اساس آن اندروید خواهد بود. اما شایعات جدید می گویند که این شرکت به سختی در تلاش است تا سیستم عامل شخصی خود را تولید کنند.

گفته شده که نام این سیستم عامل MIOS خواهد بود و از نظر ظاهری تقریبا مشابه MIUI طراحی شده است. در نظر داشته باشید که این مورد تنها یک شایعه است و حداقل فعلا هیچ راهی برای اثبات یا رد آن وجود ندارد.

اما آنچه که اهمیت دارد، تلاش این کمپانی برای استقلال است اما هیچ دلیلی برای جدایی از اندروید وجود ندارد. از طرفی سیستم عامل این کمپانی قطعا بر پایه لینوکس خواهد بود و همانطور که می دانید اندروید هم از مشتقات همین سیستم عامل است.

سامسونگ هم این سیاست را با سیستم عامل Tizen پیش گرفت و تا مدت ها نتوانست آنطور که باید بازخورد مناسبی از آن داشته باشد. ایجاد یک اکوسیستم جدید، نیازمند تولید اپلیکیشن ها برای همان سیستم عامل است و شیائومی به عنوان یک کمپانی جوان، هنوز راه بسیار زیادی را در پیش روی خود دارد.

به نظر شما شیائومی باید هنوز به اندروید وفادار باشد یا مسیر خود را پیش بگیرد؟

AH
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    شما کاستوم رام miui رو سیستم‌عامل درنظر نمیگیرید، بعد میگید سیستم‌عامل شخصی اونم باز براساس اندروید که دوباره میشه کاستوم رام!!! دقیقا این مطلب درمورد چی صحبت میکنه؟ ی سیستم‌عامل جدید جدا از اندروید مثل تایزن یا کاستوم‌رام جدید؟

  • آریا
    آریا | ۴ دی ۱۳۹۳

    اگه چنین حماقتی کنه نابود میشه. سامسنگ با اون عظمتش موفق نشد بادا رو مطرح کنه. اینکه هیچی اصلن

  • pars
    pars | ۳ دی ۱۳۹۳

    samsung با اون همه سابقه و توانش در تایزن دست به عصاست و پیشرفتی و مورد خاصی هم تا الان نداشته اون وقت این که کلا خودش 2 روزه بوجود اومده و اندروید نبود, هیچ بود, حرف از OS اختصاصی میزنه ! خنده داره !

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۳ دی ۱۳۹۳

    سیستم عاملم 100% کپی از رو آی او اس و اندرویده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی