ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چشمی رازآلود، خبر از موبایل بعدی سونی می دهد

سونی به تازگی یک ویدئوی تبلیغاتی برای محصول جدیدی از سری اکسپریا منتشر نموده و در حال آمادسازی خود برای نمایشگاه CES است. این محصول طی رویداد مختص به سونی در طول نمایشگاه و در پنجم ژانویه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۲

سونی به تازگی یک ویدئوی تبلیغاتی برای محصول جدیدی از سری اکسپریا منتشر نموده و در حال آمادسازی خود برای نمایشگاه CES است. این محصول طی رویداد مختص به سونی در طول نمایشگاه و در پنجم ژانویه ساعت 5 عصر معرفی خواهد شد. ویدئوی مذکور مرتبا عدد 5 را نیز تکرار کرده تا کاملا به این یقین برسیم که دستگاه جدید از اندروید 5 استفاده می کند و در ادامه نیز تصویر یک آبنبات چوبی قرمز رنگ هم به تصویر کشیده می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگرچه سونی Z3 را به تازگی روانه بازار نموده و تنها چند ماه سن دارد، ولی این طور به نظر می رسد که کمپانی ژاپنی قصد دارد جایگزینی باریکتر از پرچمدار فعلی را معرفی نماید. بر اساس ویدئو، تمرکز ویژه بر روی رنگهای متنوع و با کیفیت وجود دارد که این امر میتواند حکایت از مجهز بودن تلفن هوشمند جدید سونی به یک تکنولوژی نمایشگر نوین و یا دوربینی با کیفیت تر باشد.

مورد جالب در خصوص ویدئو این است که تمامی اشاره ها و نکات با اندکی تفکر و تامل قابل تشخیص هستند، مانند سایه ی درگیری بین هیولا و شوالیه که اشاره به قدرت پردازشی بازی ها در این تلفن همراه دارد.

ولی مورد بسیار بزرگتر که خود اکسپریا بلاگ نیز به آن اشاره دارد، شات تقریبا طولانی و کلوزآپی است که از چشم یک انسان گرفته شده و در تصویر مبهمی از آن، جلوه ای از تلفن اکسپریای جدید قابل مشاهده است. زوم کردن در این تصویر نیز اطلاعاتی بیشتر از مشخصات ظاهری را برای ما به ارمغان نمی آورد.

هرچند میتوان با اطمینان بیان کرد که اکسپریای جدید شرکت سونی از اسنپدراگون 810 بهره خواهد گرفت.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Welcome-To-The-New-World.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • dorani
    dorani | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    من این ویدءو رو از یوتیوب دیدم، یه خرده با این فرق داشت! یه چیزایی حذفی بود!

  • سورنا
    سورنا | ۱۰ دی ۱۳۹۳

    باریک تربن گوشی میشه . لنز دوربین با پلت فرم چشم انسان . سرعت پردازش بالا 64 بیت صفحه 5.5

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی