ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کوالکام برای ابزارهای پوشیدنی در پلتفرم سلامتی خود پردازنده می سازد

کوالکام در کنفرانسی که ساعتی پیش انجام شد خبر از همکاری با شرکت های Walgreens و Novartis برای ساخت پتلفرم اختصاصی 2net داد. این پلتفرم در واقع راه حل هایی بی سیم را برای کنترل ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۲۶

کوالکام در کنفرانسی که ساعتی پیش انجام شد خبر از همکاری با شرکت های Walgreens و Novartis برای ساخت پتلفرم اختصاصی 2net داد. این پلتفرم در واقع راه حل هایی بی سیم را برای کنترل و پیگیری وضعیت سلامت ارائه داده و عرضه می کند.

qualcom_health

به نظر می رسد در پی این شراکت محصولاتی در حوزه سلامتی تولید شوند که کوالکام قصد تامین پردازنده های مورد نیاز آنها را دارد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

طبق گفته ها، در این شراکت، محصولاتی برای مصرف شخصی و تجاری عرضه خواهد شد. جزئیاتی خاصی در خصوص قابلیت ها و قیمت محصولات مذکور اعلام نشده؛ اما کوالکام تامین پردازشگرهای این محصولات را بر عهده دارد.

dsc06467

dsc06458

در حاشیه اخبار اشاره شده، Drek Arberle -رئیس کوالکام- اعلام کرد که تعداد پردازنده های کوالکام در ابزارهای موبایل از مرز یک میلیارد عدد گذشته است. در گزارشی که اخیرا در همین رابطه منتشر شده بود این رقم ۸۶۰ میلیون قطعه پردازنده گزارش شد. همچنین پیش بینی شده که بین ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ بیش از ۸ میلیارد تلفن هوشمند مجهز به پردازنده های این شرکت در بازارهای کشورهای مختلف به فروش برسد.

Digiato-03---1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    مغزم داره سر ریز می کنه انقدر از صبح خبر خوندم ..................

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    1 میلیارد ، دمش گرم واقعن / کارش درسته مکان اصلیش توی همین سن دیگو / در ضمن می دونستید خود کوالکام ساعت هوشمند داره ، لینک زیر / یه دونه ورزشگاه NFL هم به اسم کوالکام توی سن دیگو وجود داره
    https://toq.qualcomm.com/

مطالب پیشنهادی