ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اینتل ویندوز 8.1 را با درایو کوچک 150 دلاری خود در جیب شما جای می دهد

مایکروسافت در تلاش است تا استفاده از ویندوز را روی دستگاه های ضعیف تر و پایین رده نیز ساده تر سازد. جدیدترین دستاورد این تلاش، درایوی است که اینتل ساخته و سخت افزار کامپیوتری کامل را ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت در تلاش است تا استفاده از ویندوز را روی دستگاه های ضعیف تر و پایین رده نیز ساده تر سازد. جدیدترین دستاورد این تلاش، درایوی است که اینتل ساخته و سخت افزار کامپیوتری کامل را در ابعاد یک استریم کننده چندرسانه ای (مثل کروم کست - Chrome Cast) گنجانده است.

این دستگاه که Intel Compute Stick نام دارد، از مشخصات فنی مشابه تبلت های پایین رده بهره می برد. با این حال یک کامپیوتر کامل در ابعادی کوچک است. از مشخصات آن می توان پردازنده Intel Atom Bay Trail، بلوتوث 4، شبکه بی سیم 802.11 b/g/n، یک درگاه USB به عنوان منبع تغذیه برق دستگاه، HDMI نسخه 1.4a، دو گیگابایت رم و 32 گیگابیت حافظه داخلی را برشمرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

درایو اینتل با نسخه کامل ویندوز 8.1 عرضه می شود که یعنی می توان تمامی نرم افزارهای ویندوز را روی آن نصب کرد. در کنار این، با وصل کردن درایو به یک مانیتور خارجی و اضافه کردن ماوس و کیبورد با استفاده از بلوتوث، می توان آن را به یک کامپیوتر رومیزی بزرگ تبدیل کرد. اینگونه، با قیمت 149.99 دلار، کامپیوتری کامل را در جیب خود خواهید داشت.

اگر ویندوز به مذاقتان خوش نمی آید، اینتل در حال کار بر روی نسخه اوبونتو این درایو نیز هست. این مدل که 89 دلار خواهد بود، تنها 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

از آنجا که چنین دستگاهی، کاربردهای متنوعی خواهد داشت، می تواند به رقیبی جدی برای استریم کننده های چندرسانه ای و دستگاه های مشابه تبدیل شود. زیرا با قیمت 149.99 دلار، قیمتی برابر استریم کننده های مدل بالا دارد و در عین حال، امکانات فراوانی را نیز ارائه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • عیسی
    عیسی | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    عالیه

    144/99

    99 سنت رو به پول ایران تبدیل کنی میشه

    2 هزار نهصد هفتاد هزار تومان

    ببین این سنت هم به ما رحم نمیکنه چه برسه به دلار

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    فیمتش گرونه ، من ماله razer رو ترجیح می دم

  • farid
    farid | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    دیجیاتو هیچ خبری از اینها نشد s6،htc m9،z4،g4 ...نامردا قال گذاشتن.

    • NUM.1
      NUM.1 | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      پشت درهای بسته به اپراتورها اس6 و جی4 نشون داده شده!بر اساس خبر فون آرنا! :)

      • farid
        farid | ۱۷ دی ۱۳۹۳

        پس مردم هم بوقن

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      زد 4 قراره تو دو نسخه معرفی بشه فول اچ دی و 2 کی.

      • farid
        farid | ۱۷ دی ۱۳۹۳

        اره من هم خبرشو شنیدم ولی کی رونمایی میشه خدا میدونه

  • رامین
    رامین | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    خیلی چیز خوبیه
    اگه یکم ارزون تر بشه عالی میشه
    واقعا بدرد بخوره

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    بچه واقعا باور کردید 12 سالمه من که صبح تا شب اینجام بهم میاد 12 سالم باشه یعنی!!!!!!!!!

    • NUM.1
      NUM.1 | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      داداش دیگ خودتو لو دادی صداشو درنیار :D

      • SAEED DASTMARD
        SAEED DASTMARD | ۱۷ دی ۱۳۹۳

        خیلی دلم میخاست 12 سالم میبود ولی حیف :-(

        • NUM.1
          NUM.1 | ۱۷ دی ۱۳۹۳

          تازه 12سالت باشه راحت تر میتونی 24ساعته اینجا باشی آخه بیکاری دیگه! :D

          • SAEED DASTMARD
            SAEED DASTMARD | ۱۷ دی ۱۳۹۳

            پس مدرسه رو بزارم سر قبرم دم به دقیقه اینجام.

    • steve
      steve | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      اصلا حالا كه اينجوري شد اميد هستم سه ساله از تهران . راستي دوستان پنج شنبه هفته بعد از امتحانات اردو داريم حلالم كنيد(البته زود گفتم چون شايد روز هاي بعد بخاطر حجم درس ها نتونم بيام)

  • NUM.1
    NUM.1 | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    مشکل اینجاست
    شاید خودش قابل حمل باشه ولی همه جا مانیتور در دسترس نیست :)

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      همه جا تلویزیون با جایگاه hdmi هست

  • omid
    omid | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    من رمم 1 گیگه این 2 گیگ :/

  • farid
    farid | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    یه کامپیوتر کامل در جیب . برید حالشو ببرید

  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    جالبه

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    بدرد این می خوره که تلویزیونو تبدیل به کامپیوتر بکنی

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      دیوان برو بخاب سر صبحه.

    • steve
      steve | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      ديوان ميگم ماشاالله خودتون يه پا جغد هستينا. راستي اونجا ساعت چنده؟

      • Divan Greedy
        Divan Greedy | ۱۷ دی ۱۳۹۳

        الان ۱۲ ظهره

    • Emiliano
      Emiliano | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      آقا ما شیفت رو تحویل دیوان میدیم ، دیگه بریم استراحت. خلاصه دیوان سفارش نمی کنم دیگه بعد هر پست یه کامنت بزار شب بخیر تا فردا :)

      • Divan Greedy
        Divan Greedy | ۱۷ دی ۱۳۹۳

        تحویل گرفتم ، خیالت راحت، اسوده بخواب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی