ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استیم و والو با دستی پر به GDC خواهند آمد

استیم ماشین مدت هاست که از رادار ما خارج شده و خبری از آن نیست اما Valve وعده داده که در GDC یا کنفرانس بازی سازان امسال اخبار نهایی مربوط به این سیستم و کنترلرش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

استیم ماشین مدت هاست که از رادار ما خارج شده و خبری از آن نیست اما Valve وعده داده که در GDC یا کنفرانس بازی سازان امسال اخبار نهایی مربوط به این سیستم و کنترلرش را منتشر کند.

Kevin Wasielewski، مدیرعامل شرکت Origin PC (که البته نباید آن را با سیستم توزیع بازی شرکت الکترونیک آرتز، Origin اشتباه گرفت)، می گوید ایده استیم ماشین تقریبا مرده است و دیگر نباید منتظر اتفاق خاصی پیرامون پی سی های اتاق نشیمن بود. گیم اینفورمر از Valve می پرسد که آیا استیم ماشین مرده است؟ سخنگوی این شرکت بدون ذره ای تردید پاسخ می دهد: خیر.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

والو اخیرا اعلام کرده که در GDC حضور خواهد داشت: "ما روی حضوری بسیار بزرگ در GDC امسال برنامه ریزی کرده ایم و استیم ماشین را در خط مقدم و مرکز [توجه] قرار خواهیم داد. بنابراین Steam Developer Days امسال برگزار نمی شود ولی قطعا به این فکر خواهیم کرد که آن را در آینده دوباره انجام دهیم."

امسال، Steam Developer Days برگزار نخواهد شد و تمام اخبار در کنفرانس بازی سازان 2015 اعلام می شود. سال گذشته، در این همایش اختصاصی استیم، شرکت Valve از Steam VR پرده برداشت و اطلاعاتی در ارتباط با استیم ماشین منتشر کرد.

Dev Days فقط مخصوص تولیدکنندگان و سازندگان بازی بود اما می توانید با مراجعه به وبسایت steamdevdays.com اطلاعات بیشتری به دست آورید و ویدیوهای مراسم سال گذشته را تماشا کنید.

GDC امسال از تاریخ 2 تا 6 ماه مارس برابر با 11 تا 15 اسفند در سان فرانسیسکو آمریکا برگزار می شود. گفته شده که شمایل نهایی کنترلر استیم بالاخره در این نمایشگاه نمایش داده می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی