ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکانت های خصوصی اینستاگرام زیاد هم خصوصی نبودند

با توجه به تحقیقات Quartz، حساب های کاربری خصوصی اینستاگرام، عکس های ذخیره شده در خود را در صورت استفاده از لینک صحیح، برای اشخاص دیگر به نمایش می گذاشتند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. این باگ که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

با توجه به تحقیقات Quartz، حساب های کاربری خصوصی اینستاگرام، عکس های ذخیره شده در خود را در صورت استفاده از لینک صحیح، برای اشخاص دیگر به نمایش می گذاشتند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این باگ که اینستاگرام با توجه به تحقیقات Quartz آن را از میان برداشت، به این صورت بود که وقتی کاربر اشتراک خود را به حالت خصوصی تغییر می داد، صرفا عکس هایی که از آن بازه زمانی به بعد در اکانت مورد نظر قرار می گرفتند برای عموم به نمایش در نیامده ولی عکس های پیشین، قابل دسترسی بودند.

البته گویا این مورد زیاد هم با هویت و قوانین این سرویس مغایرت ندارد ولی مشخصا کسی که اکانت خود را به حالت خصوصی در می آورد از بازدیدهای تازه تعجب خواهد کرد. تا زمانی که لینک عکس مورد بحث در فضای مجازی وجود داشته باشد، همه ی بازدیدکنندگان بدون هیچ مشکلی به آن تصویر (که در حساب کاربری خصوصی نیز هست) دسترسی خواهند داشت.

مشکلات و حفره ی امنیتی مذکور، تاحدی نتیجه نامناسب بودن تنظیمات ارائه شده برای قسمت به اشتراک گذاری در اینستاگرام است. سرویس های بسیاری، مانند توئیتر، اجازه انتشار لینک های اینستاگرام را نداده و برای انتشار عکس های مورد نظر در پلتفرم های اینچنینی، کاربران مجبور به اشتراک گذاری لینک های عمومی هستند.

حتی کاربرانی که از حساب های خصوصی استفاده می کنند مجبورند برخی عکس های مورد نظرشان برای انتشار در سایر پلتفرم ها را به صورت پابلیک یا عمومی بر روی سرویس اینستاگرام قرار دهند.

گویا اپدیت خدمات مشکلات را به طور کامل مرتفع نموده و به کاربران اجازه می دهد تا عکس های خصوصی گرفته و آنها را خصوصی نگه دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی