ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فورزا موتوراسپورت 6 رونمایی شد

مایکروسافت امروز از نقشه خود برای آینده سری Forza Motorsport پرده برداشت: ششمین نسخه که صرفا برای اکس باکس وان عرضه می شود و ماشین روی جلد آن هم چیزی نیست جز Ford GT، اتوموبیل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

مایکروسافت امروز از نقشه خود برای آینده سری Forza Motorsport پرده برداشت: ششمین نسخه که صرفا برای اکس باکس وان عرضه می شود و ماشین روی جلد آن هم چیزی نیست جز Ford GT، اتوموبیل تازه رونمایی شده شرکت فورد.

Forza Motorsport 6 در E3 2015 که ماه ژوئن برگذار خواهد شد قابل بازی است. تاریخ عرضه رسمی بازی اعلام نشده اما انتظار می رود همانند عناوینی پیشین، FM6 هم در 3 ماهه انتهایی سال به بازار آید. مایکروسافت و استودیو Turn 10 (سازندگان بازی) با همکاری فورد، از North American International Auto Show برای رونمایی بازی استفاده کردند.

این عنوان شامل ماشین هایی چون Shelby GT350، فورد جی تی و F-150 Raptor خواهد بود که اوایل امروز معرفی شدند.

در ادامه مطلب می توانید توضیحات بیشتر به همراه ویدیوی معرفی Forza MotorSport 6 را تماشا کنید.

جان وندی از Turn 10 در مصاحبه با پالیگان از مراحل ساخت بازی و ماشین می گوید، زمانی که مهندسین، طراحان و توسعه دهندگان هر دو تیم با همکاری نزدیک یکدیگر مشغول کار بودند: "ما ساخت این سری بازی را از مدت ها پیش آغاز کردیم. اما این برای اولین بار است که می توانیم یک بازی و یک ماشین را همزمان با هم منتشر کنیم."

دیو پریکاک از فورد می گوید: "چالش ما، دست یافتن به این مسئله است که چگونه نسل جوان تر را به ماشین ها علاقه مند کنیم. حالا با گذشته فرق دارد که به گاراژ می رفتیم و بابت آنچه دیده ایم هیجان زده می شدیم. عشق به رانندگی هنوز هم وجود دارد اما این به شما بستگی دارد که عشق تان را چگونه بپرورانید.

وندی توضیحات زیادی در رابطه با فورزا 6 ارائه نمی دهد اما می گوید که کار کردن با یک تولیدکننده خودرو در طول طراحی ماشینی چون جی تی، چشم شان را به حقایق بسیاری باز کرده.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Forza-Motorsport-6-Announce-Video.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی