شیائومی چند روز پیش و طی کنفرانس خبریش دست به معرفی دو تلفن هوشمند جدید و قدرتمند با عناوین Mi Note و Mi Note Pro زد. هر دوی این موبایل ها به نمایشگری ۵.۷ اینچی مجهز شده بودند و شاید در نگاه اول محصولاتی یکسان به نظر می رسیدند، اما با کمی دقت در مشخصات فنیشان متوجه می شدید که کمپانی چینی سنگ تمام گذاشته و دو اسمارت فون مطلوب و متفاوت را رونمایی کرده است.
در Mi Note از نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ استفاده شده ولی Mi Note Pro با همین ابعاد صفحه نمایش، کیفیتی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را مقابل چشمان کاربران قرار می دهد.
البته تفاوت ها در همین جا خلاصه نمی شود، در حالیکه Mi Note توسط چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ و ۳ گیگابایت رم قدرت بخشیده شده، چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم بیشتر (یعنی ۴ گیگابایت) توان پردازشی نسخه Pro را تامین می نمایند.
ناگفته نماند که باتری Mi Note Pro از دیگر موبایل تازه معرفی شده شیائومی قوی تر محسوب می شود اما سایر مشخصه های آنها تقریباً یکسان هستند و هر دو از دوربین اصلی و جلویی، ۱۳ و ۴ مگاپیکسلی به همراه تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال بهره مند شده اند.
حال و پس از فروکش کردن اخبار و گمانه زنی ها پیرامون شیائومی، و رونمایی شدن تلفن های هوشمند و محصولات تازه اش، امروز وب سایت چینی IT168 با کالبد شکافی یک موبایل Mi Note سعی کرده تا به کاربران خود سخت افزار درونی این تلفن هوشمند محبوب را نمایش دهد.
در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر تهیه شده توسط وب سایت مذکور را مشاهده نموده و البته بخشی از جادوی چینی ها را ببینید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


































سلام بر دوستان
برد ایران تبریک
این شیاومی کی عرضه جهانی میشه؟؟؟
ما هم یکی ازش میخوایم!
حیف چینی یاد گرفتن برام خیلی سخته! اینقدر همه چیز چینی شده میترسم دیجیاتو چینی هم بیاد!!
اینو کنار آیفون 6 و 6پلاس بگذارید متوجه عمق فاجعه میشوید (اگر مثل بعضیها تعصب کورتون نکرده باشه)
با این عکسها موندم به سال بکشه دوامش خیلیه!
داخلش بیشتر شبیه سامسونگه !ً!
شما این کامنت ها رو بذار متعصبین اپل خودشون رو یه جا تخلیه کنن حداقل :D والاآآآآآ
منفی رو داشته باش
فونت سایت بهتر شد. خوانشش بهتر شد
باتریش ماله LG هست
صفحه نمایش مشخص نیست ماله کدوم شرکته
صفحه نمایششم الجیه.
گوشی خوبیه دیجی کالا که نمیاره از دلال های محترم تقاضا دارم این گوشی با قیمت منصفانه وارد کنند.
سونی فقط
ایول قوچان نژاد!
داخلش یه اثر هنریه به نظرم ، زیبایی بیرونیش با زییایی داخلیش یکیه
صعود مقتدرانه ایران رو هم تبریک میگم
مقتدرانه رو یکم زیاده روی کردی با استرالیا اگه این جور بازی کنن فکر کنم به فنا برن.
عامر نوشته صعود مقتدرانه (٩ امتياز و صدر گروه )
نه برد مقتدرانه
خدا به خيركنه حتى اى فيكس ايت روهم كپى كردن :D
جدا از شوخى كيفيت مطلوبى تو بدنه نميبينم
قشنگ رو قطعات زوم كنيد متوجه ميشيد چى ميگم
اینجوری که داره پیش میره فردا هر کی دست تو دماغش می کنه از ادم و حوا اسکی (کپی ، تقلید و ... ) کرده
دیوان جوون چرا اینقدر کلمه "کپی" برآشفته میکنه شما رو؟!!؛))
چیز خاصی رو یادت میاره؟!
.
"کپی و قیحانه" و "دزدی ایده" با گرفتن چهارچوب ها و فکت های دنیای مهندسی و دیزان و پرورششون در یک محصول جدید دو چیز کاملا متفاوته
نه عزیز چیزی که ناراحتم می کنه وجود نژاد پرستی ، ظاهرن هیتلر توی ایران زیاد دوست و طرفدار داشته
این که چین کپی میکنه و یسری میگن کپی کرده چه ربطی داره به نژاد پرستی؟؟؟؟؟
هیتلر انسان بسیار خوبی بوده یکی از بزرگترین انسان های روی زمینه.
ولی فک نکنم الان این بحث ربطی به هیتلر داشته باشه و یا حتی نژادپرستی
کشته منو این حس انسان دوستی ات دیوان
عجبا!
کسی که بخاطر 4تا دلار کثیف یا تسکین حس تعصب اش برای مایکی به هم وطن خودش القاب زیبایی همچون "دراز گوش" و "محتاج دام پزشک" میده الان ناراحته بخاطر چینی ها!
تو واقعا نوبری دیوان گردی
فکر نمی کنم کسی که هنوز بعد از این همه مدت هنوز نتونسته تلفظ درسته یه فامیل رو یاد بگیره لازم باشه از هم وطنی و ... حرفی بزنه / یه مشکلی پیش اومد مدت ها پیش هم من و هم اون دوستان عذر خواهی کردیم و تموم شد اگه من به اشتباهی به کسی توهین کردم ابن قدر انسان بودم که ازش معذرت خواهی کنم ، در ضمن توهین به یه ملت خیلی بدتر از توهین به یه نفره گل پسر /
یه چیز دیگه / این دو تا تلفن mi note و pro دقیقن کپی از چیه ؟؟ نکنه استیو جابز و جانی ایو توی دوران بچگی شون این طرح ها رو کشیده بودن
در جواب به ali9zafar / فکر نمی کنم القابی مثل چشم تنگای چینی ، هیچی نیستن و ... دقیقن از کی تا حالا هیتلر شده ادم خوب ؟؟؟
این چش تنگای چینی فقط یه نقش داشتن و دارن
"کارخانه انسانی بزرگی" برای پول ساختن برای سرمایه داران غربی و رفاه عام دنیای غرب هستن
وگرنه هیچی نیستن
همه چیز کپی ناشیانه از غرب
وقتی تاریخ معاصرشون رو میخونی میبینی باوجود تمامه عظمت اش هیچی نیستن
امریکایی ها تمامه انقلاب مائو تسهتونگ و "کتاب سرخ" اش رو با "پپسی" لگدمال کردن!
هیچ وقت هم تبدیل به وزنه نخواهد شد در مناسبات جهانی
برده های دنیای مدرن هستن!
توضیحات زیر عکس خیلی جالب بود مخصوصا اونجا که گفته بود:
谆嘱咐道:“贤弟保重。若哪个捉得射死我的,便教他做梁山泊主!”这便是晁盖的“临终嘱咐”,也是晁盖的惟一遗言。晁盖这遗言好没道理
دادا حالا که شما بلدی این پیکاپ گیتار به چینی چیه میشه برم جالب بدونم
تو عکس دومی خیلی توضیح داده کلا پیکاپ گیتار کجاش دقیقا
منم پیروزی ایران در یک بازی اعصاب خورد کن رو به شما تبریک پخخخ
پخخخ ببخشید ارتباط با مرکز قطع شد پخخخ پخخخ خخخخ
مخصوصا 梁山泊
کارگردان این یه تیکه رو نفهمیدم ترجمه کن؟ 嘱咐道 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که هیچی از توضیحاتش نفهمیدم
کارگردان خان اینقد کلاس نزارو بیا به سوالت پاسخگو باش
حداقل بگو این" 。 "یعنی چی
خدایی من اینو بلدم این همون نقطه خودمونه
بقیشو هم با دوست خوبم bing translator ترجمه کردم یچیزایی دستگیرم شد