ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

نگاهی به درون تلفن هوشمند Mi Note از شیائومی

شیائومی چند روز پیش و طی کنفرانس خبریش دست به معرفی دو تلفن هوشمند جدید و قدرتمند با عناوین Mi Note و Mi Note Pro زد. هر دوی این موبایل ها به نمایشگری ۵.۷ اینچی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شیائومی چند روز پیش و طی کنفرانس خبریش دست به معرفی دو تلفن هوشمند جدید و قدرتمند با عناوین Mi Note و Mi Note Pro زد. هر دوی این موبایل ها به نمایشگری ۵.۷ اینچی مجهز شده بودند و شاید در نگاه اول محصولاتی یکسان به نظر می رسیدند، اما با کمی دقت در مشخصات فنیشان متوجه می شدید که کمپانی چینی سنگ تمام گذاشته و دو اسمارت فون مطلوب و متفاوت را رونمایی کرده است.

در Mi Note از نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ استفاده شده ولی Mi Note Pro با همین ابعاد صفحه نمایش، کیفیتی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را مقابل چشمان کاربران قرار می دهد.

البته تفاوت ها در همین جا خلاصه نمی شود، در حالیکه Mi Note توسط چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ و ۳ گیگابایت رم قدرت بخشیده شده، چیپست ۶۴ بیتی و هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم بیشتر (یعنی ۴ گیگابایت) توان پردازشی نسخه Pro را تامین می نمایند.

ناگفته نماند که باتری Mi Note Pro از دیگر موبایل تازه معرفی شده شیائومی قوی تر محسوب می شود اما سایر مشخصه های آنها تقریباً یکسان هستند و هر دو از دوربین اصلی و جلویی، ۱۳ و ۴ مگاپیکسلی به همراه تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال بهره مند شده اند.

حال و پس از فروکش کردن اخبار و گمانه زنی ها پیرامون شیائومی، و رونمایی شدن تلفن های هوشمند و محصولات تازه اش، امروز وب سایت چینی IT168 با کالبد شکافی یک موبایل Mi Note سعی کرده تا به کاربران خود سخت افزار درونی این تلفن هوشمند محبوب را نمایش دهد.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر تهیه شده توسط وب سایت مذکور را مشاهده نموده و البته بخشی از جادوی چینی ها را ببینید.

2015011900251043987 2015011900251206230 2015011900251402794 2015011900251569717 2015011900251696080 2015011900251842723 2015011900251969085 2015011900252176569 2015011900252396533 2015011900252575937 2015011900252786541 2015011900253011185 2015011900253174988 2015011900253313831 2015011900253457354 2015011900253753759 2015011900253979964 2015011900254164047 2015011900254334091 2015011900254474493 2015011900254786499 2015011900254987743 2015011900255188987 2015011900255388671 2015011900255543114 2015011900255755278 2015011900260022043 2015011900260257608 2015011900260458851 2015011900260656975 2015011900260851979 2015011900261089104 2015011900261355869 2015011900261599233

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • Lord
    Lord | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    سلام بر دوستان
    برد ایران تبریک
    این شیاومی کی عرضه جهانی میشه؟؟؟
    ما هم یکی ازش میخوایم!

  • Mr.M
    Mr.M | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    حیف چینی یاد گرفتن برام خیلی سخته! اینقدر همه چیز چینی شده میترسم دیجیاتو چینی هم بیاد!!
    اینو کنار آیفون 6 و 6پلاس بگذارید متوجه عمق فاجعه میشوید (اگر مثل بعضیها تعصب کورتون نکرده باشه)
    با این عکسها موندم به سال بکشه دوامش خیلیه!
    داخلش بیشتر شبیه سامسونگه !ً!

    • BuBo
      BuBo | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      شما این کامنت ها رو بذار متعصبین اپل خودشون رو یه جا تخلیه کنن حداقل :D والاآآآآآ

      منفی رو داشته باش

  • آرش حیدری
    آرش حیدری | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    فونت سایت بهتر شد. خوانشش بهتر شد

  • Symphonic Metal
    Symphonic Metal | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    باتریش ماله LG هست
    صفحه نمایش مشخص نیست ماله کدوم شرکته

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      صفحه نمایششم الجیه.

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    گوشی خوبیه دیجی کالا که نمیاره از دلال های محترم تقاضا دارم این گوشی با قیمت منصفانه وارد کنند.

  • arman
    arman | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    سونی فقط

  • emeliano
    emeliano | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    ایول قوچان نژاد!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    داخلش یه اثر هنریه به نظرم ، زیبایی بیرونیش با زییایی داخلیش یکیه
    صعود مقتدرانه ایران رو هم تبریک میگم

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      مقتدرانه رو یکم زیاده روی کردی با استرالیا اگه این جور بازی کنن فکر کنم به فنا برن.

      • طــــــــــــــــــــــــــــوسي
        طــــــــــــــــــــــــــــوسي | ۲۹ دی ۱۳۹۳

        عامر نوشته صعود مقتدرانه (٩ امتياز و صدر گروه )
        نه برد مقتدرانه

  • كيومرث شيدى(ورژن لينوكس!)
    كيومرث شيدى(ورژن لينوكس!) | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    خدا به خيركنه حتى اى فيكس ايت روهم كپى كردن :D
    جدا از شوخى كيفيت مطلوبى تو بدنه نميبينم
    قشنگ رو قطعات زوم كنيد متوجه ميشيد چى ميگم

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      اینجوری که داره پیش میره فردا هر کی دست تو دماغش می کنه از ادم و حوا اسکی (کپی ، تقلید و ... ) کرده

      • امیر پارسا
        امیر پارسا | ۲۹ دی ۱۳۹۳

        دیوان جوون چرا اینقدر کلمه "کپی" برآشفته میکنه شما رو؟!!؛))
        چیز خاصی رو یادت میاره؟!
        .
        "کپی و قیحانه" و "دزدی ایده" با گرفتن چهارچوب ها و فکت های دنیای مهندسی و دیزان و پرورششون در یک محصول جدید دو چیز کاملا متفاوته

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۲۹ دی ۱۳۹۳

          نه عزیز چیزی که ناراحتم می کنه وجود نژاد پرستی ، ظاهرن هیتلر توی ایران زیاد دوست و طرفدار داشته

          • ali9zafar
            ali9zafar | ۲۹ دی ۱۳۹۳

            این که چین کپی میکنه و یسری میگن کپی کرده چه ربطی داره به نژاد پرستی؟؟؟؟؟
            هیتلر انسان بسیار خوبی بوده یکی از بزرگترین انسان های روی زمینه.
            ولی فک نکنم الان این بحث ربطی به هیتلر داشته باشه و یا حتی نژادپرستی

          • امیر پارسا
            امیر پارسا | ۲۹ دی ۱۳۹۳

            کشته منو این حس انسان دوستی ات دیوان
            عجبا!
            کسی که بخاطر 4تا دلار کثیف یا تسکین حس تعصب اش برای مایکی به هم وطن خودش القاب زیبایی همچون "دراز گوش" و "محتاج دام پزشک" میده الان ناراحته بخاطر چینی ها!
            تو واقعا نوبری دیوان گردی

          • Divan Greedy
            Divan Greedy | ۲۹ دی ۱۳۹۳

            فکر نمی کنم کسی که هنوز بعد از این همه مدت هنوز نتونسته تلفظ درسته یه فامیل رو یاد بگیره لازم باشه از هم وطنی و ... حرفی بزنه / یه مشکلی پیش اومد مدت ها پیش هم من و هم اون دوستان عذر خواهی کردیم و تموم شد اگه من به اشتباهی به کسی توهین کردم ابن قدر انسان بودم که ازش معذرت خواهی کنم ، در ضمن توهین به یه ملت خیلی بدتر از توهین به یه نفره گل پسر /

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۲۹ دی ۱۳۹۳

          یه چیز دیگه / این دو تا تلفن mi note و pro دقیقن کپی از چیه ؟؟ نکنه استیو جابز و جانی ایو توی دوران بچگی شون این طرح ها رو کشیده بودن

          • Divan Greedy
            Divan Greedy | ۲۹ دی ۱۳۹۳

            در جواب به ali9zafar / فکر نمی کنم القابی مثل چشم تنگای چینی ، هیچی نیستن و ... دقیقن از کی تا حالا هیتلر شده ادم خوب ؟؟؟

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      این چش تنگای چینی فقط یه نقش داشتن و دارن
      "کارخانه انسانی بزرگی" برای پول ساختن برای سرمایه داران غربی و رفاه عام دنیای غرب هستن
      وگرنه هیچی نیستن
      همه چیز کپی ناشیانه از غرب
      وقتی تاریخ معاصرشون رو میخونی میبینی باوجود تمامه عظمت اش هیچی نیستن
      امریکایی ها تمامه انقلاب مائو تسه‌تونگ و "کتاب سرخ" اش رو با "پپسی" لگدمال کردن!
      هیچ وقت هم تبدیل به وزنه نخواهد شد در مناسبات جهانی
      برده های دنیای مدرن هستن!

  • کارگردان
    کارگردان | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    توضیحات زیر عکس خیلی جالب بود مخصوصا اونجا که گفته بود:
    谆嘱咐道:“贤弟保重。若哪个捉得射死我的,便教他做梁山泊主!”这便是晁盖的“临终嘱咐”,也是晁盖的惟一遗言。晁盖这遗言好没道理

    • فرشاد
      فرشاد | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      دادا حالا که شما بلدی این پیکاپ گیتار به چینی چیه میشه برم جالب بدونم
      تو عکس دومی خیلی توضیح داده کلا پیکاپ گیتار کجاش دقیقا

      • کارگردان
        کارگردان | ۲۹ دی ۱۳۹۳

        منم پیروزی ایران در یک بازی اعصاب خورد کن رو به شما تبریک پخخخ
        پخخخ ببخشید ارتباط با مرکز قطع شد پخخخ پخخخ خخخخ

    • Shm
      Shm | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      مخصوصا 梁山泊

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      کارگردان این یه تیکه رو نفهمیدم ترجمه کن؟ 嘱咐道 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Alireza2000
      Alireza2000 | ۲۹ دی ۱۳۹۳

      من که هیچی از توضیحاتش نفهمیدم

      • فرشاد
        فرشاد | ۲۹ دی ۱۳۹۳

        کارگردان خان اینقد کلاس نزارو بیا به سوالت پاسخگو باش
        حداقل بگو این" 。 "یعنی چی

        • ali9zafar
          ali9zafar | ۲۹ دی ۱۳۹۳

          خدایی من اینو بلدم این همون نقطه خودمونه
          بقیشو هم با دوست خوبم bing translator ترجمه کردم یچیزایی دستگیرم شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی