ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل هوآوی: رقیب اصلی ما سامسونگ است نه شیائومی

هوآوی در سال 2014 موفق به فروش 75 میلیون دستگاه تلفن هوشمند شد. این آمار به آنها کمک کرد تا در بین 3 تولید کننده برتر چین قرار گرفته و در آمارهای جهانی هم خود ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

هوآوی در سال 2014 موفق به فروش 75 میلیون دستگاه تلفن هوشمند شد. این آمار به آنها کمک کرد تا در بین 3 تولید کننده برتر چین قرار گرفته و در آمارهای جهانی هم خود را در میان 5 تولید کننده بزرگ جهان بیابند.

از آنجایی که اپل و سامسونگ رهبران مسلم بازار تلفن های همراه هستند، تا به حال هوآوی را با شرکت هایی نظیر لنوو و شیائومی در رقابت می دیدیم. اما گویا نقطه نظر مدیر عامل این کمپانی چینی، آقای Richard Yu، اندکی با دیدگاه ما متفاوت است. وی اخیرا اذعان داشته که رقیب اصلی خود را سامسونگ می داند نه شرکتی نوپایی نظیر شیائومی. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هدف آقای Yu از بردن نام شیائومی در میان صحبت هایش نامشخص است و نمی دانیم چرا از این کمپانی نام برده، اما بر اساس گزارش وبسایت چینی Zol، وی ذکر کرده که سازنده تلفن های Redmi، هیچ شانسی در میان تلفن های سطح بالا و پرچمدار نداشته و رقیب اصلی شرکت خود را سامسونگ دانسته است.

ایشان همچنین بر این اعتقاد پا فشاری دارند که تلفن جدید Mi Note به هیچ عنوان هیچگونه برتری به Ascend Mate7 ندارد. وی همین نظر را در مقایسه ی تلفن های همراه  Xiaomi Mi4 و  Huawei Honor 6 هم دارد. مدیر هوآوی اینگونه احساس می کند که شیائومی صرفا در رنج موبایل های میان رده با تلفن هایش با مقابله پرداخته و در قسمت پرچمداران، کفه ترازو را با داشتن تلفن های هوشمندی نظیر Mate7، Ascend P7 و Honor 6 Plus به طور کامل به سوی کمپانی خود می بیند.

چندی پیش هم آقای Yu شرکت های Xiaomi و Meizu را به دلیل استفاده از تکنولوژی QHD در نمایشگرهای پرچمدار های خود مورد سرزنش قرار داده بود. هرچند، طبق آخرین شایعات، به نظر می رسد این فناوری را در آینده ای نزدیک در محصولات پرچمدار هوآوی نیز خواهیم دید.

بدون شک، رقابت تلفن های هوشمند در سال 2015 بسیار دیدنی خواهد بود. باید تا اواسط سال جاری و زمان عرضه پرچمداران کمپانی های مختلف منتظر مانده و ببینیم امسال، کدام سازنده عملکرد بهتری از خود به جای خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • reza
    reza | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    هواوی تا صد سال دیگه به شیا نمیرسه تنها مشکل شیا اسمشه که البته اونم خیلی متفاوته

  • بابک
    بابک | ۱۹ شهریور ۱۳۹۴

    با عرض ادب و احترام به خوانندگان و نظراتشون

    جالب بود این خبر سال گذشته. از قدیم گفتند کسی که سر و صداش زیاده همیشه چیزی در چنتش نیست.
    امسال یعنی در سال 2015 شیائومی توانست رکورد فروش در چین و دنیا را بشکند و رکورد گینس را بزند. و این مهم امکانپذیر نبوده، مگر با تناسب کیفیت، طراحی، و قیمت مناسبش. در حال حاضر همه دارندگان هواوی های جدید، از هنگ کردن زیاد گوشیهاشون گله مندند. اما یکی از دوستان که گوشی نوت شیائومی رو داره بسیار از گوشیش راضیه. هم 4G عالیی داره و هم باطری عالی و تا حالا ( چهار ماه ) هنگ نداشته. سرعت و گرافیک و دوربین و تاچ فوق العاده سری هم نسبت به P7 داره.

  • ناشناس
    ناشناس | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    من خودن میت هفت دارم خیلی هم از نوت چهار بهتره برین تو یوتیوب سرچ کنین از ایفون سیکس جلوتره میت هفت در ضمن اچ تی سی وان مکس کیفیتش خیلی پایین تر از میت هفته پس اگه اطلاع نداری از یه محصول حرف نزن

  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی