ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی و Google Cardboard واقعیت مجازی موبایل را به زندگی روزمره می‌آورند

تلفن هوشمند G3 از ال جی که پرچمدار فعلی این شرکت کره ای نیز محسوب می شود کماکان در بین کاربران علاقه مند به پلتفرم اندروید یکی از محبوب ترین گزینه های بازار است. چندی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۸

تلفن هوشمند G3 از ال جی که پرچمدار فعلی این شرکت کره ای نیز محسوب می شود کماکان در بین کاربران علاقه مند به پلتفرم اندروید یکی از محبوب ترین گزینه های بازار است. چندی پیش نیز گوگل از پروژه ای با عنوان Cardboard در زمینه ی واقعیت مجازی پرده برداشت و حال اهالی مانتین ویو در کنار غول تکنولوژی کره ای و بر مبنای همین پروژه پرده از ابزار جدیدی با عنوان VR for G3 که در اصل گجتی است مبتنی بر تلفن هوشمند پیش تر اشاره شده و به کاربران آن امکان می دهد تجربه ای متفاوت از واقعیت مجازی را به دست آورند.

در ادامه ی مطلب می توانید بیانیه خبری که از جانب دفتر روابط عمومی ال جی در همین رابطه برای دیجیاتو ارسال شده را مطالعه نمایید و از جزئیات بیشتری مطلع شوید.

سئول و مانتین ویو، کالیفرنیا، 10 فوریه 2015- شرکت ال‌جی الکترونیکس و گوگل در حال راحتتر کردن و در دسترس قرار دادن واقعیت مجازی برای مشتریان خود هستند. شرکت ال‌جی امروز از ارائه VR for G3 برای کسانی که تلفن هوشمند G3را خریداری می‌کنند خبر داد. واقعیت مجازی G3 با Google Cardboard کار می‌کند و کاربران موبایل G3 را قادر می‌سازد تا بتوانند از گستره وسیعی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سازگار با واقعیت مجازی که از Google Play دانلود می‌کنند استفاده کنند.

بر خلاف سایر وسایل واقعیت مجازی که با پردازنده‌ها و نمایشگرهای خودشان طراحی شده‌اند، VR for G3 از قابلیت‌های صوتی و تصویری G3 برای ارائه گزینه‌ای سبکتر و راحتتر بهره می‌برد. به لطف نمایشگر شگفت‌انگیز Quad HD این اسمارت فون، VR for G3 به منظور انتقال تجربه واقعی تر واقعیت مجازی قادر است تصاویری شفاف تر و باکیفیت بیشتر ارائه کند.

LGE_VR01

VR for G3 طراحی منحصربه‌فردی دارد و از قابلیت اختصاص طراحی کلید پشت ال‌جی بهره می‌برد. در طراحی منحصربه‌فرد VR for G3 همچنین از تمامی قابلیت‌های بلندگوی یک وات با Boost AMP برای افکت‌های صدایی رساتر و شفافتر برای تطبیق با تصاویر گویا استفاده شده است. برای تجربه‌ای شخصی، VR for G3 می‌تواند با هدست‌های بلوتوث نظیر LG Tone Infinim™ ترکیب شود تا لذت تکنولوژی بی‌سیم کاملاً احساس شود.

طراحی VR for G3 بر پایه طرح اولیه Google Cardboard است و VR for G3 به صورت آنلاین برای طرفداران تکنولوژی‌های عمومی خانگی در دسترس خواهد بود. حلقه مغناطیسی نئودیمیم روی کناره‌های VR for G3 با حسگر ژیروسکوپ مغناطیسی G3 کار می‌کند تا اپلیکیشن‌ها انتخاب شوند و بتوان بدون لمس صفحه نمایش صفحات را ورق زد.

LGE_VR02

کریس ئی، مدیر اجرائی و مدیر ارتباطات بازاریابی در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس معتقد است: "درست است که این دستگاه در مراحل ابتدایی است، اما این آغازی بر خیزش واقعیت مجازیست که تا همین اواخر برای مصرف‌کنندگان روزمره بسیار گرانقیمت و غیر قابل دسترس بود. با کمک Google Cardboard نه تنها مصرف‌کنندگان معمولی قادر به استفاده از تجربه واقعیت مجازی خواهند بود، بلکه ما قادریم این فناوری را به سازندگان واقعیت مجازی آینده که روزی ممکن است به ما نشان دهند که واقعیت مجازی می‌تواند برای بهبود زندگی ما استفاده شود معرفی کنیم."

همچنین، اندرو نارتکر، مدیر تولید Google Cardboard، می‌گوید: "با Google Cardboard ما می‌خواهیم برای موبایل‌های همگان تجربه‌ای فوق‌العاده و لذت‌بخش پدید آوریم. ما در مورد VR for G3 خیلی شگفت‌زده هستیم، جامعه پربار سازندگان واقعیت مجازی که در حال نوآوری با Google Cardboard هستند و واقعیت مجازی را در دسترستر می‌سازند همه در این مورد شگفت‌زده‌اند."

VR for G3 این ماه در برخی از بازارهای انتخابی آغاز می‌شود. خریداران G3 همچنین می‌توانند با استفاده از کد QR بازی واقعیت مجازی Robobliteration را به صورت رایگان دانلود کنند.

LGE_VR00 LGE_VR03

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    توی امریکا اگر g3 بخری یدونه از این دستگاه ها به صورت رایگان دریافت می کنی ، راستی امروز best buy سامسونگ gear VR رو می یاره خیلی دوست دارم امتحانش کنم از نزدیک

  • riofarina
    riofarina | ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

    کجا میفروشن، قیمتش چنده؟

مطالب پیشنهادی