ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزوده شدن گزینه بکاپ گوگل درایو به آپدیت جدید واتس اپ

ماه گذشته گزارشی را منتشر کردیم که نشان می داد واتس اپ در تلاش است تا امکان دریافت بکاپ از گوگل درایو را برای کاربرانش فراهم نماید و از این طریق نسخه ای از پیام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

ماه گذشته گزارشی را منتشر کردیم که نشان می داد واتس اپ در تلاش است تا امکان دریافت بکاپ از گوگل درایو را برای کاربرانش فراهم نماید و از این طریق نسخه ای از پیام های متنی و فایل های چندرسانه ای شما را روی سرویس ذخیره سازی مبتنی بر کلاود خود نگهداری نماید.

حالا می توان تایید کرد که بیلد 2.12.45 آپدیت جدید این اپلیکیشن پیام رسان همراه با چنین امکانی عرضه خواهد شد. برای فعالسازی این قابلیت لازم است که امکان دسترسی اپلیکیشن به اکانت گوگل خود را روی تلفن های همراه اندرویدی فراهم نمایید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

gsmarena_002

پس از آنکه هویت شما تشخیص داده شد، می توانید تناوب دریافت بکاپ را مشخص نموده و وضعیت مورد نظرتان (بکاپ گیری از طریق وای فای یا شبکه موبایلی) را انتخاب نمایید.

در نظر داشته باشید که با فعالسازی بکاپ Google Drive دیگر جای هیچگونه نگرانی از بابت از دست رفتن متن پیام های قبلی تان وجود ندارد و حتی با ریست کارخانه ای یا خرید یک موبایل جدید هم می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و برای این منظور تنها کافی است که اپلیکیشن واتس اپ را روی موبایل تازه خود نصب نمایید.

در حال حاضر نسخه رسمی این اپلیکیشن برای اندروید، بیلد 2.12.44 را نشان می دهد که قابلیت یکپارچه سازی سرویس گوگل درایو را ندارد. در هر صورت اگر نمی توانید منتظر ارائه آپدیت باشید بهتر است از طریق این لینک نسخه جدید اپلیکیشن یاد شده را دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • saeed
    saeed | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    با سلام
    چرا وقتی برای بک اپ گرفتن گزینه ی never میزنم دریافت و ارسال پیام از طریق وای فای امکان پذیر نیست و فقط با دیتای موبایل میشه پیام داد و گرفت...؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟

  • mohammad
    mohammad | ۳ آذر ۱۳۹۴

    سلام من میرم تو واتس اپ این گوگل درایو بک اپ میاد هفتگی رو میزنم جیمیلمو که میزنم میگه دسترسی به حساب ممکن نیس اینترنتم خوبه adsl2 چیکار کنم نمیزاره برم تو واتس اپ
    لطفا جوابو به جیمیلم بفرستید
    جیمیل
    mohammad.moeinivala79@gmail.com

  • عبود قاسمی
    عبود قاسمی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    پس از آنکه هویت شما تشخیص داده شد، می توانید تناوب دریافت بکاپ را مشخص نموده و وضعیت مورد نظرتان (بکاپ گیری از طریق وای فای یا شبکه موبایلی) را انتخاب نمایید
    -------
    اگه خودش سینک میشد خیلی بهتر بود مثه اپ IFTTT که البته الان شده IF ، اینجوری که من متوجه شده کلی حجم میبره.

  • BuBo
    BuBo | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    ولی باز میگم، این تلگرام خیلی فوق العاده ، گوشیمو فلش کردم همه App ـها رو دوباره نصب کردم،تلگرامو که نصب کردم همه پیام هامم برگشت.
    چندیدن قدم این تگلرام از بقیه جلو تره

    ولی جون دادیم تا اینو وایبر متریال بشن که وایبر هنوز نشده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی