ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعاتی جدید از HTC Butterfly 3 لو رفت

اخیرا تلفن همراه جدیدی در CompuBench رویت شده که J Butterfly HTV31 نام دارد. طبیعتا انتظار ندارید که تصور کنیم این تلفن همراه چیزی غیر از Butterfly 3 باشد؟ بر اساس بنچمارکی که در CompuBench منتشر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اخیرا تلفن همراه جدیدی در CompuBench رویت شده که J Butterfly HTV31 نام دارد. طبیعتا انتظار ندارید که تصور کنیم این تلفن همراه چیزی غیر از Butterfly 3 باشد؟

بر اساس بنچمارکی که در CompuBench منتشر شده، HTC Butterfly 3 نمایشگری 5.1 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل دارد و مجموعا تراکم پیکسل 578ppi را ارائه می دهد. شایعات پیشین اشاره به نمایشگر 5.2 اینچی داشتند اما ارورهای این بنچمارک مانع از فاش شدن حقیقت شده اند. در واقع، احتمالا نمایشگر 5.2 اینچی باشد.

پردازنده آن اسنپدراگون 810 با هشت هسته پردازشی 64 بیتی است و پردازنده گرافیکی آدرنو 430 در کنار 3 گیگابایت رم، به دستگاه قدرت می بخشد. 32 گیگابایت حافظه داخلی فضا برای باترفلای 3 درنظر گرفته شده و دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین جلو، ملقب به دوربین سلفی، 13 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین به قدری قدرت دارد که ویدیوهای 4K هم ضبط کند.

باترفلای قبلی بنه ای ضد آب هم داشت، بنابراین بیراه نیست که انتظار دریافت گواهی های مورد نظر را از باترفلای 3 هم داشه باشیم. HTC قرار است اواخر ماه مه از باترفلای 3 رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    برند باترفلای همیشه زیر سایه سری وان بوده اما گوشیای خوشگلی میده بیرون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی