ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش ساعت هوشمند G Watch متوقف شد

G Watch که یکی از اولین گجت های تحت اندروید پوشیدنی است دیگر برای فروش عرضه نخواهد شد. این ساعت اکنون روی پلی استور از دسترس خارج شده و امکان خرید آن برای کاربران وجود ندارد. محصول مورد ...

سلما رضوان جو
نوشته شده توسط سلما رضوان جو | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

G Watch که یکی از اولین گجت های تحت اندروید پوشیدنی است دیگر برای فروش عرضه نخواهد شد. این ساعت اکنون روی پلی استور از دسترس خارج شده و امکان خرید آن برای کاربران وجود ندارد.

محصول مورد بحث اولین و ساده ترین گجت تحت اندروید پوشیدنی، شکل و شمایل قوطی کبریتی داشت و طراحی اش به هیچ عنوان خاص و ویژه نبود. حتی به نظر می آمد که کاملا سرسری و بدون برنامه ریزی ساخته شده باشد. اگر کاربری واقعا میخواست که صاحب گجتی با اندروید پوشیدنی شود و به خریدن ارزانترین مدل موجود در بازار هم رضایت می داد، این ساعت برایش مناسب بود، اما کسی برای ظاهر و توانایی هایش به سراغ آن نمی رفت.

امروز دوره این ساعت به سر آمده و جای خودش را به G Watch Urbane داده که ظاهر بهتری هم دارد. شاید بعضی از ما G Watch قدیمی خودمان را یادگاری نگه داریم تا بعدها به نوه هایمان هدیه بدهیم و برایشان از دورانی که اولین گجت تحت اندروید پوشیدنی به بازار آمد بگوییم، هر چند که شاید این موضوع برایشان کلا اهمیت نداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    گوگل فارسی..... هوشمندنیست‌.. نمیشه باش حرف بزنی و دستوراتو برات انجام بده‌‌. مث اینگلیسی نیست..اما خیلی خوب تشخیص میده... درحد اینگلیسی هست... کلمات عامیانه رو تقرییییبا میفهمه اما نه زیاد... در کل خیلی خوبه....

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اقا نمیدونستم خو.... چرا میخندی؟
      برا من‌خو کار نمیکرد..... عه... نخند حاجی نخند.... چششششش

  • iPooya
    iPooya | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    رو چه حسابي اينو طراحي كرده؟ يه جوريه!

مطالب پیشنهادی