ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فبلت های Mi Note Pro از دمای بالا رنج می برند

این روزها کوالکام با چیپ اسنپدراگون 810 دردسرهای بسیاری تجربه کرده است. شیائومی می نوت پرو آخرین دستگاهی است که کاربران گزارش دمای بیش از حد آن را گزارش کرده اند و حدس بزنید که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

این روزها کوالکام با چیپ اسنپدراگون 810 دردسرهای بسیاری تجربه کرده است. شیائومی می نوت پرو آخرین دستگاهی است که کاربران گزارش دمای بیش از حد آن را گزارش کرده اند و حدس بزنید که چیپست این فبلت چیست. دقیقا، اسنپدراگون 810.

بسیاری از کاربران این فبلت که همین امروز در چین عرضه شد، با مشکل گرمای بیش از حد دستگاه مواجه شدند و مادربورد دستگاه شان سوخته. البته دمای بالای دستگاه چندین و چند مدل مشکل مختلف برای دستگاه های ایجاد کرده که هر ساعت به تعداد این گزارش ها افزوده می شود.

شیائومی پتنت های مختلفی در این زمینه به ثبت رسانده تا مشکل دمای بالا در تلفن های همراه اش را به حداقل ممکن برساند. اما به هر حال برخی مشکلات فراتر از انتظارات هستند. سامسونگ هم هنگام ساخت ششمین پرچمدار خود به سراغ چیپست اگزینوس رفت و کوالکام را رها کرد تا کمتر با این مشکلات دست و پنجه نرم کند.

اما با این وجود، مسئولین شیائومی می گویند این مشکل احتمالا به خاطر چیپ نیست، چرا که در نمونه های ابتدایی تولید شده، هیچ مشکلی مشاهده نشده و حالا متوجه این مسئله شده اند. مشکل هر چه که هست، شیائومی سریعا در صدد برطرف کردن آن برآمده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Mehdi_tr74
    Mehdi_tr74 | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سامسونگ هم اینده نگر خوبی هست
    تقریبا تو اکثر زمینه ها خودش هم دستی تو کار داره که یه روزی اگر مشکلی ایجاد شد لَنگ نمونه. نمونش همین اس6
    اگر اگزینوس رو توسعه نداده بود و در اون زمان که تو اس 4 یجورایی خراب کرد، اکزینوسو کنار میذاشت الان مجبور بود از اسنپ 810 استفاده کنه.
    ولی الان میبینیم که با افتخار از اگزینوس خودش استفاده کرده و قدرتشو به رخ رقبا میکشه.( که البته حق هم داره و فناوری بالایی هم در ساختش به کار برده)
    تو زمینه سنسور دوربین هم میبینیم که ایزوسل رو داره و به محض اینکه تو نسخه سونی مشکلی پیش بیاد میره سراغه سنسور خودش( شاید به قدرت سونی نرسه ولی حداقل از غافله عقب نمیمونه و میتونه به ساختن اسمارتفونش ادامه بده )
    یا مثلا صفحه نمایش Super Amoled که میگن مال سونی بوده و سامسونگ گرفته و حالا میبینیم که تونسته اونو به بهترین صفحه نمایش های بازار تبدیل بکنه.
    به نظرم از این لحاظ میشه سامسونگ رو تحسین کرد که متکی به محصولات دیگر شرکت ها نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی