صعود طوطی ها در بازی Bird Climb
تا پیش از عرضه Doodle Jump، رانرهای عمودی طرفداران چندانی نداشتند و شاید در نظر برخی افراد بازی های بسیار کسل کننده ای محسوب می شدند. اما استقبال بی نظیر از ایده دودل جامپ موجب رونق ...
تا پیش از عرضه Doodle Jump، رانرهای عمودی طرفداران چندانی نداشتند و شاید در نظر برخی افراد بازی های بسیار کسل کننده ای محسوب می شدند. اما استقبال بی نظیر از ایده دودل جامپ موجب رونق گرفتن این سبک منحصر به فرد گردید و خلاقیت چاشنی گیم پلی عناوین جدید آن شد.
Bird Climb جدیدترین رانر عمودی است که با گیم پلی ای متفاوت تر از عناوین سابق این سبک به دنیای بازی های موبایل پای گذاشته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
گیم پلی Bird Climb تفاوت چندانی با رانرهای عمودی دیگر ندارد؛ تنها کاری که در آن انجام می دهید اشاره روی صفحه در زمانی مناسب است تا کاراکتر شما در بازی که یک طوطی است، بتواند بدون برخورد با موانع به بالاترین ارتفاعات صعود کند.
منتهی در ابتدای متن در مورد تفاوت Bird Climb با عناوین هم سبکش صحبت کردیم. قابلیت منحصر به فرد این بازی، امکان رقابت همزمان در صعود با رقیبی آنلاین است.
بنابراین صعود به بالا در این بازی کار بسیار هیجان انگیزی خواهد بود. طراحی Bird Climb به شیوه مینیمال صورت گرفته و مجموعا انیمیشن های بسیار نرم و محیط رنگارنگ و دلنشینی را در آن شاهد هستید.
طوطی ها و پرندگان دیگری در بازی هستند که می توانید آنها را به عنوان کاراکتر خود انتخاب کنید. این پرنده ها در ظاهر با هم متفاوتند، با این حال از لحاظ سرعت بال زدن و حرکت تفاوت چندانی بینشان نمی بینید که البته دلیل این کار، برقراری اعتدال در رقابت های آنلاین بوده.
کنترل در بازی بسیار ساده و تنها با یک انگشت صورت می پذیرد، و به طور کلی دو درجه سختی آسان و متوسط را در بازی تجربه خواهید کرد. امتیازات کسب شده نیز همگی در گوگل پلی گیمز و گیم سنتر اپل ثبت خواهند شد. اگر خواستار یک رقابت تنگاتنگ و نفسگیر در صعود به ارتفاعات با دوستان خود هستید، توصیه می کنیم به هیچ وجه Bird Climb را از دست ندهید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

باحاله از این سبک خیلی خوشم میاد
وباز هم هرچى سخت افزارهاى موبايل قوى تر ميشه ، بازى ها ساده تر ، :|
http://www.cnet.com/news/virtual-reality-may-rule-video-games-heres-who-will-rule-vr/
ممنون بابت معرفي،حتما دانلود ميكنم
چند تا بِرد آخه ؟!
انگِري بِرد
فِلَپي برد
حالا هم كه اين :D
یه بازی هم بود شبیه این ولی این خیلی کامل تره!!
اسمش spikes!!
نينجا كه خيلي قديميتر هست و هنوز هم قشنگه ! ايني كه گفتي را پيدا نكردم لينك نداري ؟!
هر کاری دارید ، هر برنامه ای و .... که دارید کنسل کنید و برید Witcher 3 رو بگیرید و بازی کنید ، لامصب خیلی خوبه ، خیلی بازی فوق العاده ای گرافیکش و کنترل هاش اصلن انقلابه این رو بازی نکنید عمرتون به هدر رفته / شرط می بندم امسال بین این بازی و halo 5 یکیشون می شه بازی سال
دادا،جلو خانواده نمیشه بازیش کرد،یه چیزی بدتر از GTA v. هست...درسته استفاده فیزیک انویدیا ، و هیر ورکس و sweet fx جلای خاصی بهش داده،titan x. جلوش کم میاره...
طرز موها رو نگاه کن ، چقدر طبیعی و خوبه
این بازی خیلی عالیه احتمالش کمه که هیلو بشه. هنوز یادمه E3 ۲۰۱۱ که ویچر ۲ رو دیدم. با خودم گفتم آره پسر این خودشه! اما بعد که فهمیدم سال بعد واسه ۳۶۰ میاد و بی مزه میشه یکم از شوق بازی کردنم کم شد.
چند روزه اومده؟ گفتن ۲۹ اردیبهشت
پس نه خوبه ps3 نداشتی چون اصلن نمی تونستی مزش کنی / بازی خوبیه اما رقابت سختی با halo داره ، یه نگاهی به بازسازی halo 2 بندازی متوجه می شی halo بعدی چه غولی می شه والا همین چند ساعت پیش halo 2 رو تموم کردم نه بی مزه شده بود نه ... خیلی هم چسبید / 4 روزه اومده
اون چیزیکه من درمورد انتظار برای بازی میگم، با تکرار یک عنوان عالی فرق میکنه. مبگم وقتی که یک یا دو سال برای یه بازی صبر میکنم، قطعا اون لذت و حسی که جزو اولین نفرات بازی کننده باشم رو نداره! مخصوصا اگه رو موبایل باشه. تمام!
خوب این نظر شخصی شماست ، من و خیلی های دیگه مثل من مخالف شما فکر می کنن یه بازی خوب هیچ وقت قدیمی نمی شه حالا چرا ؟؟ می دونی روزی چند تا بازی منتشر می شه ؟ مثلن من متاسفانه هنوز Alan wake رو بازی نکردم ، اگر الان بازیش کنم مطمئنن با کسایی که روز اول بازیش کردن حسش فرق نمی کنه اینقدر بازی های متنوع ساخته می شه و منشتر
می شه که نمی تونی همه رو بازی کنی حتی اگه گیمر خیلی خیلی حرفه ای باشی ، یه عنوان خوب همیش خوب می مونه حس تحربه اش حالا می خواد 10 سال از عمرش هم گذشته باشه ، یا کلن بازی های توی سال دوم و سوم بعد از عرضه اشون فروش خیلی خوبی دارن ، مثل halo 4 با اینکه سال 2012 اومد اما هنوز داره به فروشش اضافه می شه خوب این نشون می ده اکثر مردم مثل من فکر می کنن/ روی موبایل هم همین طور من که نمی رسم این همه بازی رو انجام بدم شاید شما بتونید
خب من الان با این دوتا کامنت موافقم. حاضرم اکه یه بازی قشنگ باشه ۱۰ بار بازیش کنم. اما حاضر نیستم صبر کنم برای رسیدن به یه بازی در صورتی که روی پلتفرم دیگه ای باشه(مثل همین ویچر۲ مثلا که ی سال بعد اومد برای ۳۶۰)! ما هنوز منظور همو نفهمیدیم! احتمالا بد توضیح میدم یا ...
بیخیال اینا....فقط گیرز او وار...!
شرط چی؟هرچی تو بگی!!
امسال بی برو برگرد batman:arkham night fhcd shg بازی سال میشه!!
ویچر 2 رو pc من هرکاری کردم درست اجرا نشد!!ولی احتمالا 21 ام با infamous عوضش کنم!!
"fhcd shg "اشتباه شد!!
یچیز دیگه:واقعا در غفلت به سر میبری ک هنوز alan wake رو بازی نکردی!!تنها استدیویی ک بازیاش منو مجبور به قرض گرفتن xbox one میکنه remedy!
به نظر من بهترین استدیو در حال ساخت بازی برای xbox one همین استدیو!!!