ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شوالیه سیاه چال ها؛ معرفی بازی Ire: Blood Memory

10Birds به عنوان یک توسعه دهنده تازه کار و مستقل، در اولین پروژه بزرگش Ire: Blood Memory به سراغ سبک A/RPG رفته؛ سبکی ریشه دار و قدیمی که مبارزات همزمان را بر گیم پلی نوبتی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

10Birds به عنوان یک توسعه دهنده تازه کار و مستقل، در اولین پروژه بزرگش Ire: Blood Memory به سراغ سبک A/RPG رفته؛ سبکی ریشه دار و قدیمی که مبارزات همزمان را بر گیم پلی نوبتی ارجح می داند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر تاکنون عناوین A/RPG (نقش آفرینی اکشن) همچون The Witcher یا Mass Effect را تجربه کرده باشید، به خوبی می دانید که المان های مبارزه در این سبک به اندازه تصمیم گیری ها و انتخاب دیالوگ ها در بازی پررنگ هستند.

screen640x640

به همین خاطر این سبک هم میان دوستداران بازی های نقش آفرینی و هم اکشن دوستان بسیار محبوب است. Ire به عنوان نماینده این سبک، با داستانی غنی و گیم پلی و گرافیک عالی با قدرت تمام پا به دنیای بازی های موبایل گذاشته و از همه نظر یک بازی استاندارد محسوب می شود.

برای تجربه Ire باید دائما به اینترنت متصل باشید. شاید این مورد به مذاق خیلی ها خوش نیاید، با این حال کمی که در دنیای بزرگ بازی گشت و گذار کنید و در دل مبارزات بروید، خواهید دید که تجربه Ire ارزش این مصرف دیتا را خواهد داشت.

بازی از کنترلر خارجی نیز پشتیبانی می کند تا تجربه ای مشابه عناوین کنسولی را در آن داشته باشید. پیش از دانلود بازی بهتر است بدانید که برای اجرای آن به گجت اندرویدی قدرتمندی احتیاج خواهید داشت و ضمنا برای اجرای نسخه iOS، حداقل به یک آیفون 5 نیاز دارید.

این نقش آفرینی قدرتمند را می توانید به رایگان در iOS و اندروید تجربه کنید.

Ire:Blood Memory

Ire:Blood Memory

سازنده: 10Birds قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 491 / 419 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • احسان ح
    احسان ح | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    من دنبال یه بازی شبیه runscape برای موبایل یا pc هستم که بشه حرکات بقیه player هاروی تو محیط دید، کسی سراغ نداره معرفی کنه چندتا؟

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۳ خرداد ۱۳۹۴

    از این سبک بازی ها خوشم نمیاد بازی باید یه چیز تو مایه های واقعیت باشه.

مطالب پیشنهادی