ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتا ال کاپیتان نشان از حضور آی مک جدید دارد

آخرین نسخه بتا El Capitan برای توسعه دهندگان، چند نکته پنهان درون کدهای خود نهفته دارد که به محصول جدید اپل اشاره می کند. یکی از نکاتی که وبسایت 9to5Mac استخراج کرده، اضافه شدن پشتیبانی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

آخرین نسخه بتا El Capitan برای توسعه دهندگان، چند نکته پنهان درون کدهای خود نهفته دارد که به محصول جدید اپل اشاره می کند. یکی از نکاتی که وبسایت 9to5Mac استخراج کرده، اضافه شدن پشتیبانی از نمایشگرهایی با رزولوشن 4096 در 2304 پیکسل است.

با توجه به آی مک 27 اینچی با نمایشگر 5K، می توان نتیجه گرفت که یک آی مک ریتینا 21.5 اینچی در راه است. نکته بعدی، اشاره به پردازنده گرافیکی Broadwell Iris اینتل و چهار پردازنده گرافیکی AMD Radeon است. بنابراین اگر طرفدار محصولات اپل هستید، امیدوار باشید که یک محصول ارزان قیمت تر نسبت به ورژن 5K در راه است.

درون کدهای نسخه پلتفرم، فایلی به نام AppleBluetoothRemote.kext وجود دارد. این فایل واضحا اشاره دارد که اپل در حال کار روی کنترل ریموت بلوتوث است. براساس گفته های 9to5Mac، سخت افزار آی مک بعدی احتمالا به چیپ بلوتوث با ترکپد مالتی تاچ مجهز است که می تواند از طریق اینفرارد به دستگاه متصل شود.

متاسفانه درون فایل ها به این مسئله اشاره نشده که ریموت برای چه چیزی کاربرد خواهد داشت اما نقش اپل تی وی در این ماجرا قطعی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • erfan khan
    erfan khan | ۵ تیر ۱۳۹۴

    مرگ بر امريكا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی