ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس ۲ از دو درگاه سیم کارت بهره خواهد برد؛ آیا قاتل پرچمداران ۲۰۱۶ در راه است؟

اگرچه وان پلاس ۲ در روز ۲۸ جولای - ۶ مرداد ماه معرفی خواهد شد اما برخی اطلاعات رسمی از این موبایل به شکل مرتب و سازماندهی شده ای در روزهای گذشته از سوی سازنده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

اگرچه وان پلاس ۲ در روز ۲۸ جولای - ۶ مرداد ماه معرفی خواهد شد اما برخی اطلاعات رسمی از این موبایل به شکل مرتب و سازماندهی شده ای در روزهای گذشته از سوی سازنده منتشر شده اند؛ اطلاعاتی که به خوبی توانسته اند توجه کاربران را به خود جلب نمایند.

تا به اینجای کار می دانیم که وان پلاس ۲، از نسخه ۲.۱ از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ (که گفته می شود مشکل تولید گرما در آن حل شده) به همراه ۴ گیگابایت رم مجهز به فناوری LPDDR4 (که در گلکسی اس ۶ سامسونگ نیز به کار رفته) به همراه یک سنسور اثر انگشت بهره می برد.

این در حالی است که مارکوس براونلی [ملقب به MKBHD]، یکی از ستارگان یوتوب که ویدیوهای مربوط به بررسی گجت ها را منتشر می کند، در روزهای گذشته به شکل رسمی به این موبایل دسترسی پیدا کرد و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی آن را نیز مورد بررسی قرار داد. [وی البته خود موبایل را طبق خواسته ی وان پلاس، در برابر دوربین قرار نداد.]

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات جدید تایید شده این تلفن هوشمند به همراه برخی اطلاعات جانبی دیگر که از سوی وان پلاس منتشر گشته اند.

مدیر عامل وان پلاس، آقای Liu باز هم از بزرگترین شبکه اجتماعی چین به نام Weibo برای فاش نمودن اطلاعات در خصوص موبایل مورد بحث استفاده کرده است.

422f89d7gw1eu3xgqq8q0j20og17gjw4

وی اذعان داشته که وان پلاس ۲، نسبت به نسل قبلی دارای یک برتری دیگر نیز هست؛ او گفته که دومین نسل از تلفن هوشمند ساخته شده توسط شرکتش از دو درگاه سیم کارت بهره می برد.

با توجه به انتشار این خبر، عده ای اکنون متصور هستند که شرکت یاد شده برای تحقق مسئله ای که ذکر شد، مجبور شده تا در واقع از درگاه کارت حافظه بهره گرفته و اکنون موبایل مورد بحث در واقع از قابلیت اضافه کردن حافظه توسط کارت های جانبی محروم گشته است. راه زیادی تا ششم مرداد ماه نمانده و می توانیم اطلاعات کاملی در خصوص این مسئله نیز به دست آوریم.

از سوی دیگر شرکت مورد بحث، همکاران خود برای ساخت وان پلاس ۲ را هم معرفی و از آنها تشکر کرده که برای ساخت «موبایلی عالی» با شرکت همکاری داشته اند. در این لیست، که البته از پیش می شد آن را حدس زد صرفا نام سامسونگ است که اندکی می تواند باعث تعجب گردد.

OnePlus-2-2016-01

این در حالی است که وان پلاس ادعا می کند تلفن هوشمند جدید «قاتلی برای موبایل های پرچمدار سال ۲۰۱۶» خواهد بود. با توجه به اینکه در واقع اکنون در سال ۲۰۱۵ هستیم و وان پلاس ۲ می خواهد با پرچمداران سال جاری مقابله کند، استفاده از عبارت یاد شده و حرف از مقابله با پرچمدارانی که در سال آینده از راه می رسند، صرفا خبر از اعتماد به نفس بالای این شرکت چینی و همینطور شوق بیش از اندازه اش برای ارائه موبایل جدید می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    ببینید تولید این گوشی بسیار پایین تر از هم ترازهای معروفش هست و سیستم دعوتنامه و .... که باعث گران شدن بیش از حد این گوشی میشه بنابراین نشستن برای خرید این گوشی که پشتیبانی قابل قیاس با مارکهای مطرح رو نداره اشتباه محض هست

  • سینا
    سینا | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    اگه قیمتش خوب باشه قاتل زنجیره ای میشه

  • رامین
    رامین | ۲۷ تیر ۱۳۹۴

    این با اسنپ 810 قبل از اینکه قاتل پرچمدارها بشه خودش مقتول و قربانیه کوالکامه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی