ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک نظرسنجی کوچک نشان می دهد که اپل واچ، به خوبی رضایت کاربران را جلب کرده است

از زمانی که اپل واچ وارد بازار شده، همواره بحث های زیادی در خصوص میزان موفقیت این محصول وجود داشته است. از طرفی عدم اعلام آمار فروش ساعت از سوی خود اپل، موضوع دیگری بوده که بر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ تیر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

از زمانی که اپل واچ وارد بازار شده، همواره بحث های زیادی در خصوص میزان موفقیت این محصول وجود داشته است. از طرفی عدم اعلام آمار فروش ساعت از سوی خود اپل، موضوع دیگری بوده که بر گمانه زنی منفی تحلیلگران دامن زده. تحلیلگران زیادی اعتقاد داشتند شرکت ساکن کوپرتینو در نهایت نمی تواند آماری خیره کننده از فروش اپل واچ را به نمایش بگذارد.

شکی نیست که ساعت اپل تا اینجای کار، موفق ترین ساعت هوشمند بوده، اما به نظر می رسد همین محصول، قادر گشته تا دستاوردی دیگر را نیز از آن خود نماید. این دستاورد در اصل، جلب رضایتمندی مشتری بوده است. بر اساس اطلاعات فعلی، رضایت کاربران اولیه از اپل واچ بیشتر از نسخه اول آیفون بوده. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس تحقیق و نظرسنجی جدیدی که از سوی موسسه Wristly انجام شده، اپل واچ توانسته رضایت خریداران اولیه را به خوبی جلب کند. این در حالی است که در بیشتر وب سایت و رسانه ها، این محصول زیر سوال رفته بود و اذعان می شد کاربردی برای خریدار ندارد.

Apple-Watch-customer-satisfaction (2)

این محصول در جلب رضایت کاربران عادی از همه بیشتر موفق بوده است. بر اساس آمار منتشر شده از سوی Wristly، در این نظر سنجی ۸۰۰ نفر شرکت داشته اند که ۵۳ درصد آنها کاربرانی کاملا عادی و بدون داشتن دانش خاصی از تکنولوژی بوده اند. در این میان ۳۴ درصد از کاربران دانش تکنولوژی بالایی داشته و ۹ درصد نیز توسعه دهندگان اپلیکیشن ها بوده اند و ۴ درصد را نیز اهالی رسانه تشکیل داده اند.

تحقیقات نشان می دهد که در میان این افراد، ۶۶ درصد کاملا از ساعت رضایت داشته و ۳۱ درصد نیز تا حدی راضی بوده اند. این در حالی است که ۲ درصد اذعان داشته اند که نسبت به عملکرد ساعت نظر خاصی ندارند و ۱ درصد هم خبر از نارضایتی خود داده اند.

Apple-Watch-customer-satisfaction (1)

به طور کلی، رضایت خریداران اولیه اپل واچ ۹۷ درصد محاسبه شده و این در حالی است که همین درصد برای نسل اول آیپد ۹۱ و برای نسل اول آیفون نیز ۹۲ بوده.

همانگونه که ذکر کردیم، کاربران ساده که اهل استفاده از گجت های فراوان نبوده و دانش چندانی نیز از تکنولوژی نداشته اند، بیشتر از ساعت اپل راضی بوده اند. در این میان توسعه دهندگان اپلیکیشن ها از عملکرد محصول مورد بحث چندان خوشنود نبوده اند که البته همین موضوع نیز احتمالا زمانی که ساعت بالاخره بتواند اپلیکیشن ها را به شکل کاملا بومی اجرا کند، حل خواهد شد. در هر حال اما همین نظر سنجی کوچک می تواند جوابیه ای باشد برای بازخورد بسیار منفی اپل واچ در رسانه ها.

Apple-Watch-customer-satisfaction (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Envy
    Envy | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    من از شارژ کردن گجت ها مخصوصا موقعی که باید بری جایی و دسرسی به پریز برق نداری عذاب اوره :
    لب تاب
    تبلت
    موبایل 1
    موبایل 2
    موبایل 3 :D
    اسمارت بند
    حالا اسمارت واچ رو هم حساب کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی