ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن واقعیت مجازی مورد نیاز برای مشاهده مراسم رونمایی وان پلاس ۲ ارائه شد

در کشور چین، هم تولیدکنندگانی وجود دارند که محصولات سازندگان دیگر را مو به مو کپی می کنند و هم استارتاپ های کوچکی که تنها با خلاقیت و ابتکارات خود محصولات دوست داشتنی خلق کرده و با ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

در کشور چین، هم تولیدکنندگانی وجود دارند که محصولات سازندگان دیگر را مو به مو کپی می کنند و هم استارتاپ های کوچکی که تنها با خلاقیت و ابتکارات خود محصولات دوست داشتنی خلق کرده و با تکیه بر آنها به جنگ سرمایه های عظیم تبلیغاتی و امکانات پیشرفته کمپانی های بزرگ بین المللی می روند.

وان پلاس هم یکی از این تولیدکنندگان نوظهور و خلاق است که مشخصاً با قواعد بازی در زمین بزرگان آشناست. این سازنده پس از جلب توجه های بسیار به امکانات مناسب، طراحی زیبا و قیمت پایین اولین تلفن هوشمندش، برای باقی ماندن در کانون توجه ها اعلام کرده بود نسل دوم این محصول را با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی رونمایی خواهد کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

وان پلاس هرچند تجربه و امکانات بزرگان را ندارد، اما مشخص است که به قواعد بازی در این میدان آشناست و می داند چطور باید با کمترین هزینه و اندکی چاشنی خلاقیت، بیشترین توجه را به خود جلب کند. اکنون نیز با باقی بودن تنها ۲ روز دیگر تا زمان رونمایی اپلیکیشن مورد نیاز برای مشاهده این مراسم روی فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی ارائه شده است.

این اپلیکیشن تنها ۱.۸ مگابایت حجم داشته و برای استفاده از آن هرچند الزامی نیست، اما بهتر است از هدست واقعیت مجازی گوگل Cardboard استفاده کنید تا از تمام امکانات موجود در اپلیکیشن بهره مند شوید.

وان پلاس علاوه بر این ثبت نام برای خرید نسل دوم تلفن هوشمند خود را نیز روی وبسایتش آغاز و همچنین ادعا کرده که برخلاف سال گذشته، این بار دیگر میزان تولید محصول کمتر از تعداد درخواست های ثبت شده نخواهد بود، چرا که تعداد در نظر گرفته شده برای تولید وان پلاس ۲، ۵۰ برابر بیشتر از نمونه قبلی است.

این سازنده از سیستم فروش دعوتنامه ای و ثبت نام کاربران به عنوان مکانیزمی استفاده می کند تا میزان تولید همیشه به اندازه سطح تقاضا باشد، چرا که اگر هزینه ای بابت تولید بیش از نیاز محصولات هدر نرود، سازنده می تواند قیمت فروش محصول تولیدی خود را پایین تر تعیین کند.

البته این هرگز به معنای فروش پایین محصولات یادشده نیست. تلفن هوشمند وان پلاس ۱ برخلاف تخمین فروش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار عددی سازنده، حدود ۱ میلیون دستگاه به فروش رفت، رقمی که گمان می رود به ۳ تا ۵ میلیون در سال جاری رسیده و در سال ۲۰۱۶ نیز فروش محصولات این کمپانی به ۱۰ میلیون برسد.

در پایان می توانید اپلیکیشن مورد نیاز برای مشاهده رونمایی وان پلاس ۲ را از لینک زیر دانلود نمایید، همچنین گفتنیست مراسم در تاریخ ۷ جولای و ساعت ۷ شب به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام، مصادف با ۶:۳۰ صبح ۶ مرداد آغاز خواهد شد.

OnePlus 2 Launch

OnePlus 2 Launch

سازنده: .OnePlus Ltd قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱.۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    سلام 7 جولای که گذشت احتمالا منظورتون 27 جولای بوده دیگه؟

مطالب پیشنهادی