ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل وان پلاس 2 برای شارژ شدن به بیش از 3 ساعت زمان نیاز دارد

همان طور که پیشتر در خبرها آمده بود، وان پلاس 2 تکنولوژی شارژ سریع، شارژر بی سیم و استاندارد NFC را ندارد که این مساله با اهداف اولیه و بلندپروازانه شرکت سازنده آن برای کنار ...

کیوان تفوق
نوشته شده توسط کیوان تفوق | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

همان طور که پیشتر در خبرها آمده بود، وان پلاس 2 تکنولوژی شارژ سریع، شارژر بی سیم و استاندارد NFC را ندارد که این مساله با اهداف اولیه و بلندپروازانه شرکت سازنده آن برای کنار زدن پرچمداران جهانی، سازگار نیست.

در واقع، ویژگی های زیادی وجود دارند که کمپانی وان پلاس می توانست با در نظر گرفتنشان عملکرد تلفن هوشمند تازه خود را بهبود ببخشد و در این محصول به چشم نمی خورند (که البته بسیاری از آن‌ ها، به باتری ربط دارند).

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر فقط گنجایش باتری (3300 میلی آمپر ساعت) این محصول را در نظر بگیریم، می توان گفت که وان پلاس 2 پیشرفت خوبی نسبت به مدل سال قبل با باتری 3000 میلی آمپری اش دارد، اما بسیاری انتظار داشتند که نسل دوم موبایل مذکور مجهز به تکنولوژی هایی شده باشد که شارژ سریع تر دستگاه را برایشان فراهم کند. در حالی که اینگونه نیست؛ بر اساس گزارش ها، شارژ کامل وان پلاس 2، کمی کمتر از سه ساعت و بیست دقیقه یا تقریبا دویست دقیقه طول می کشد که زمان نسبتا زیادی است.

علیرغم این که دستگاه یاد شده به چیپست اسنپدراگون 810 مجهز شده، اما تکنولوژی شارژ سریع کوالکام موسوم به Quick Charge را ندارد. بنابر ارزیابی های انجام شده، مشکل به پورت USB Type-C باز می گردد و احتمالا هنوز این دو تکنولوژی با یکدیگر سازگاری کامل را ندارند و ظاهرا کمپانی سازنده این محصول تصمیم گرفته که خواسته کاربرانش را نادیده بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • فرشاد
    فرشاد | ۷ مرداد ۱۳۹۴

    چرا این همه وان پلاس؟؟؟؟از هر دو موضوع یکیش وان پلاسه...که کلا پلاسههه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی