ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش فروش گلکسی اس 6 اج پلاس احتمالا از 30 مرداد آغاز خواهد شد

به نظر می رسد که چیزی تا رونمایی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس باقی نمانده باشد. تنها دو شب دیگر شاهد رونمایی از تلفن های قدرتمند از سوی سامسونگ خواهیم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

به نظر می رسد که چیزی تا رونمایی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس باقی نمانده باشد. تنها دو شب دیگر شاهد رونمایی از تلفن های قدرتمند از سوی سامسونگ خواهیم بود اما یک اشتباه ساده بار دیگر نشان داد که اج پلاس نه تنها غیر واقعی نیست، بلکه تا ده روز دیگر قابلی خریداری هم هست.

در بخش فرانسوی سایت سامسونگ، اخیرا صفحه ای ایجاد شد که اشاره به آغاز پیش فروش Galaxy S6 Edge+ داشت، آن هم به همراه هدست بلوتوثی مخصوص. اگر در فرانسه زندگی می کنید از 21 تا 3 سپتامبر فرصت دارید تا این بسته را سفارش دهید.

بنا بر چنین صفحه ای، می توان انتظار این را داشت که تا ده الی بیست روز آینده، گلکسی اس 6 اج پلاس وارد بازار شود. در هر صورت نه تاریخ عرضه ای و نه قیمتی در این صفحه درج نشده، بنابراین نمی توانیم در مورد صحت این ماجرا صحبتی داشته باشیم.

صفحه مورد نظر حالا دیگر در دسترس نیست و سامسونگ خیلی سریع متوجه این مسئله شده است. پنج شنبه شب در مراسم سامسونگ احتمالا اخبار جذاب و جالبی پیرامون کهکشانی های بعدی بشنویم. شما منتظر چه هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پریسا
    پریسا | ۲۰ مرداد ۱۳۹۴

    بچه ها تورو خدا راهنمایی کنید ممنون میشم چون میخوام اس 6 بگیرم نمیدونم از کدوم نمایندگی مایکروتل بگیرم مایکروتل بازار موبایل، کامران، چهارسو، آرش، شهرک غرب، یگانه کدومش؟

مطالب پیشنهادی