ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران می گویند استفاده کسب و کارها از ویندوز موبایل به موفقیت این پلتفرم منجر خواهد شد

هرچند ویندوز موبایل در حال حاضر سهم اندکی از بازار را در اختیار دارد، اما آمار ها نشان می دهد این پلتفرم امسال با ۳۴ درصد، بیشترین سرعت رشد را در بین سیستم عامل های موبایل به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

هرچند ویندوز موبایل در حال حاضر سهم اندکی از بازار را در اختیار دارد، اما آمار ها نشان می دهد این پلتفرم امسال با ۳۴ درصد، بیشترین سرعت رشد را در بین سیستم عامل های موبایل به خود اختصاص داده است.

سهم اندک این پلتفرم اکنون به حدود ۳ درصد از بازار محدود است، اما آمار ۲۰ درصدی استفاده از محصولات سری لومیا در کسب و کارهای ۶ کشور از جمله فرانسه، انگلستان و ایتالیا نشان می دهد، که این شرکت توانسته عملکرد مناسبی را در بخش مربوط به ابزارهای مورد استفاده در مشاغل از خود رقم بزند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

فواد فداغی مشاور موسسه استرالیایی Telyste در این زمینه اعتقاد دارد که صنعت IT در حال روی خوش نشان دادن به وجود پلتفرم های متنوع است و نشانه آن را نیز سهم ۵ درصدی ویندوز فون از بازار استرالیا می داند، سهمی که بخش بزرگی از آن را مشاغل و کسب و کارها رقم زده اند.

فواد فداغی

فواد فداغی

ویندوز ۱۰ در زمینه ارتقا امنیت و امکانات، مسیر درستی را در پیش گرفته و این موضوع در تبدیل شدن ویندوز فون به ابزار مورد استفاده در کسب و کارها تاثیر بسزایی دارد

Joseph Hsiao نیز یکی دیگر از تحلیلگران متخصص در حوزه موبایل است که اعتقاد دارد موفقیت مایکروسافت در حوزه کسب و کار می تواند به عنوان عاملی برای پیشرفت ویندوز فون عمل کند.

تحلیلگر موسسه استرالیایی IDC اعتقاد دارد اینکه اکثر مشاغل در حال حاضر از ویندوز روی کامپیوتر های خود استفاده می کنند در نهایت به مهاجرت این افراد به ویندوز ۱۰ منجر خواهد شد و اپلیکیشن های universal این پلتفرم که به شکل همزمان قابلیت استفاده روی ابزارهای رومیزی و موبایل و تبلت را دارند، پتانسیل قدرتمندی به شمار می رود که می تواند به گسترش استفاده از ویندوز موبایل منجر شود.

Joseph Hsiao

Joseph Hsiao

ویندوز پلتفرمی است که بخش مهمی از قابلیت های آن سمت و سوی تولید محتوی دارند، از انواع محتوی دیجیتالی تا مهمتر از آن، اسناد و دیگر موارد مورد استفاده در تجارت. مجموعه آفیس یکی از مهمترین این عوامل است امکان استفاده از آن به شکل universal، ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ را به گزینه مناسبی برای استفاده در کسب و کارها تبدیل خواهد کرد

البته پلتفرم های اندروید و iOS هم در این میان بیکار ننشته اند و تصاحب سهم بازار غولی همچون اپل در زمینه ابزارهای سازمانی کاری نیست که انجامش به سادگی ممکن باشد، در نتیجه باید صبر کرد و دید تغییرات ایجاد شده در شرکت ساکن ردموند تحت مدیریت ساتلا نادلا چه نتیجه ای می دهد و استراتژی تازه این شرکت که کاربران تجاری را به عنوان یکی از ۳ نقطه اصلی تمرکز خود قرار داده، می تواند به افزایش سهم ویندوز موبایل از بازار منجر شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • امین
    امین | ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

    آقا خواهشا تو مقاله هاتون اینقدر از عبارت "شرکت ساکن ردموند" ، "شرکت ساکن مانتن ویو" یا "ساکنین کوپرتینو" استفاده نکنید. بابا یه ترکیب تا یه جایی جذابیت داره دیگه. خیلی در زمینه استفاده از این سه ترکیب مخصوصا اولی زیاده روی می کنید. دیگه تو ذوق میزنه. تو بعضی از مقاله ها که کلا 30 خط هم نمیشن، 3 بار گفتین شرکت ساکن ردموند!!!!
    ایراد بزرگی نیست ولی مقاله ها یا ترجمه ها باید تا حدودی بار ادبی هم داشته باشن دیگه.
    تشکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی