ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایسوس می خواهد در سال آینده بین ۱۰ تولید کننده برتر تلفن های هوشمند جای گیرد

ایسوس کمپانی شناخته شده و موفق آسیایی بدون شک یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ در جهان محسوب می شود. در کنار لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی، برند تایوانی مذکور طی سال جاری ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

ایسوس کمپانی شناخته شده و موفق آسیایی بدون شک یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ در جهان محسوب می شود. در کنار لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی، برند تایوانی مذکور طی سال جاری از تلفن های هوشمند متعددی نیز پرده برداشته.

ذن فون ۲ در ماه ژانویه همین امسال رونمایی شد و در درون خودش ۴ گیگابایت حافظه ی رم را جای داده بود. اکثر اسمارت فون های کمپانی مورد بحث از چیپست های اینتل بهره می برند و در زمینه طراحی و کارایی نیز توانسته اند حواس قشر گسترده ای از کاربران را معطوف خود نمایند.

در کنار موفقیت ذن فون ها، تبلت های ایسوس هم برایش بسیار خوش یمن بوده اند و در بازارهایی خاص فروشی مطلوب را تجربه کرده اند. اما حالا و آنطور که از شواهد و ظواهر بر می آید به نظر می رسد تایوانی ها به موفقیت های کنونی قانع نیستند و می خواهند جایگاه بهتری را به دست آورند.

در همین راستا جری شن، مدیر عامل وقت ایسوس، از تلاش برای عرضه ۴۰ میلیون اسمارت فون به بازار در سال ۲۰۱۶ سخن گفته و اظهار داشته که باید طی همین سال در بین ۱۰ نام اصلی و برتر تولید موبایل جای گیرند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای شن افزوده شرکت متبوعش بنا دارد در سال جاری و در دومین بازار ارزشمندی که در اختیار دارد، یعنی اندونزی، ۴ الی ۵ میلیون ذن فون بفروشد. ضمناً ایسوس توقع دارد در ۲۰۱۵ در هند، تایوان، برزیل و مالزی نیز یک میلیون ذن فون عرضه شده و توسط کاربران خریداری گردند.

همانطوری که از اظهارت مدیر عامل ایسوس برمی آید این شرکت بازارهای هدفش را با دقت و وسواس زیادی انتخاب نموده و به سراغ مواردی می رود که تقاضا و پتانسیل قابل توجهی دارند و لذا شاید دستیابی به هدف گذاری سال آینده برای شان چندان دشوار نباشد.

جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که غول تکنولوژی ساکن تایوان در نیمه اول ۲۰۱۵ رقمی مابین ۴ الی ۵ میلیون ذن فون را راهی بازار کرده و حدس زده می شود در سه ماهه سوم همین سال نیز ۶ میلیون دیگر از این محصولات فروش روند. تحلیل گران بازار نیز برآیند می کنند تا پایان ۲۰۱۵ شاهد رسیدن فروش ذن فون ها به مرز ۲۱ میلیون دستگاه خواهیم بود.

اعداد و ارقام می گویند که ایسوس وضعیتش در عرصه ی اسمارت فون ها در شرایط متعادل و خوبی قرار دارد، اما این نام بلند آوازه ی تایوانی بدون شک در پی جایگاه بهتر و البته مناسب تری برای خودش خواهد بود و نباید فراموش کرد که دستیابی به هدف گذاری انجام شده در همین راستا چالش های زیادی را در پیشرو قرار می دهد و باید دید تایوانی ها می توانند در ۲۰۱۶ از چنین چالش هایی گذر کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • m
    m | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    ﻣﮕﻪ اﻳﻨﻜﻪ ﺩﻫﻢ ﺑﺸﻪ...

  • morteza
    morteza | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    من زنفون ۲ گرفتم تا الانش ورقعا عالی بوده اینده ماله ایسوزه قیمتش نسبت به کیفیتش عالیه به امید اون روزی کت سامسونگ دزد رو کله پا کنه فعلا که اینکارو تو بخش سی پی یو انجام داده

  • مهتاب
    مهتاب | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    من زنفون۲ دارم عالیه حرف نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی