ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر گیم پلی LawBreaker، بازی جدید خالق Gears of War منتشر شد

همانطور که اندکی پیش خواندید، کلیف بلزینسکی خالق بازی Gears of War از بازی جدید خود با نام LawBreaker رونمایی کرد و یک تریلر Live Action نیز از آن به نمایش گذاشت. اما حالا دیگر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

همانطور که اندکی پیش خواندید، کلیف بلزینسکی خالق بازی Gears of War از بازی جدید خود با نام LawBreaker رونمایی کرد و یک تریلر Live Action نیز از آن به نمایش گذاشت. اما حالا دیگر علتی برای پنهان کاری نیست و بلزینسکی از تمامی خبرنگاران حاضر در PAX Prime دعوت به عمل آورده تا به انجام بازی بپردازند.

LawBreaker توسط Unreal Engine 4.0 ساخته می شود و اولین ساخته ی بلزینسکی روی پلتفرم پی سی پس از سال های طولانی به حساب می آید. ارائه بازی به صورت Free-to-Play خواهد بود و شرکت کره ای Nexon ناشر آن است.

در LawBreaker، بازیکنان باید از میان 4 کلاس مختلف، یکی را انتخاب نموده و در بازی با استفاده از قابلیت های هر کدام، تیم خود را همراهی کنند. Maverick the Skrimisher ،Breacher the Gunner ،Kitsune the Assassin و Cronos the Titan هر کدام نقشی متفاوت در بازی ایفا می کنند، یکی سریع است و دیگری کند، یکی قوی هیکل و با اسلحه های سنگین، یکی ریز اندام و با اسلحه های کوچک تر.

LawBreaker سال آینده به صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد اما گفته های اخیر بلزینسکی و اسپنسر حاکی از عرضه بازی روی کنسول ها نیز هست اما نه احتمالا در سال 2016. اولین تریلر از گیم پلی سریع بازی را می توانید در زیر مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    چقد هر کی به کیه؟؟!!!

    مرسی دیجیاتو

مطالب پیشنهادی