ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بیس بال بدون محدودیت؛ معرفی بازی FreeStyle Baseball2

حقیقت این است که بیسبال، برای کسی که از آن سررشته ای ندارد ورزش مبهمی است؛ یک نفر توپ را پرتاب می کند، دیگری با چوب به آن ضربه می زند، چند نفر خودشان را روی زمین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

حقیقت این است که بیسبال، برای کسی که از آن سررشته ای ندارد ورزش مبهمی است؛ یک نفر توپ را پرتاب می کند، دیگری با چوب به آن ضربه می زند، چند نفر خودشان را روی زمین می اندازند و ناگهان بازی به سود تیم ضعیف تر به اتمام می رسد!

اما حقیقت این ورزش زیبای آمریکایی چیز دیگری است و هیجان بسیار بالایی را می توان در مسابقاتش یافت. FreeStyle Baseball2 عنوانی است که بیسبال را از آن حالت خشک و قانونمند درآورده تا بتوانید بهتر با آن ارتباط برقرار کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در FB2 بازی بیسبال به زمین های چمن چند ضلعی محدود نشده، بلکه در کوچه و خیابان هم می توانید با قوانینی کمتر دست و پاگیر، بیسبال بازی کنید. برای اینکه بازی از حالت رسمی و شبیه ساز هم خارج شود، سازنده ترجیح داده تا دنیای بازی را با سبک گرافیکی سل شید طراحی کند.

unnamed

باید بگوییم که نتیجه کار فوق العاده از آب درآمده و FB2 را می توان یکی از برترین بازی های ورزشی امسال از نظر گرافیکی دانست. البته هنرنمایی توسعه دهنده تنها در بخش گرافیک خلاصه نشده، بلکه بازی از لحاظ گیم پلی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

رقابت های رو در روی آنلاین (PvP) بازی بسیار جذابند؛ یک نوبت پرتاب کننده شمایید و رقیب در انتظار توپی که به سمتش پرتاب کرده اید، دفعه بعدی نوبت شماست که در نقش ضربه زننده، توپ پرتابی حریف را به آسمان ها بفرستید.

unnamed (1)

زمین های بازی می توانند ورزشگاه های رسمی، کوچه ها، پارک ها و حتی زمین های بسکتبال باشند. انتخاب کاراکتر، شخصی سازی و ارتقای مهارت های او هم به دست خودتان سپرده شده.

برای پرتاب توپ یا ضربه زنی، دو نوع سیستم کنترل برای مبتدی ها و حرفه ای ها طراحی شده: حالت هدفگیری خودکار برای آماتورهاست و حالت Drag & Drop، تسلط بیشتری به توپ برای حرفه ای ها ایجاد می کند.

اگر از قوانین پیچیده مسابقات رسمی بیسبال سر در نمی آورید، شاید FB2 با قواعد کمتر دست و پاگیرش بتواند شما را با این ورزش آشنا کرده و حتی به آن علاقه مند کند.

FreeStyle Baseball2

FreeStyle Baseball2

سازنده: DAERISOFT قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

    سلام دوستان عزیز آرشیو لب تاب های جدید که تو ifa معرفی شد رو از کجا میشه ببینیم ............

    • zoroastrian
      zoroastrian | ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

      بالا سرچ کن

مطالب پیشنهادی