ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی SquareTrade نشان می دهد آیفون های جدید در مجموع از گلکسی نوت ۵ مقاوم تر هستند

SquareTrade یک شرکت سوم شخص ارائه دهنده گارانتی است که کاربران می توانند با پرداخت مبلغی محصولات خود را تحت پوشش خدمات آن در آورند. این شرکت برای تعیین میزان حق بیمه و هزینه گارانتی، آزمایش ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

SquareTrade یک شرکت سوم شخص ارائه دهنده گارانتی است که کاربران می توانند با پرداخت مبلغی محصولات خود را تحت پوشش خدمات آن در آورند.

این شرکت برای تعیین میزان حق بیمه و هزینه گارانتی، آزمایش هایی سرسختانه روی محصولات انجام می دهد تا میزان استحکام و مقاومت آنها مشخص گردد.

آیفون های 6S و 6S Plus نیز در زمره آخرین این محصولات هستند و نتیجه آزمایش آنها، از استحکام بسیار مناسبی حکایت دارد. در ادامه برای مشاهده نتیجه و ویدیوی این آزمایشات با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط SquareTrade، آیفون 6S Plus مستحکم ترین تلفن هوشمندی است که تاکنون توسط اپل ساخته شده و امتیاز مقاومت آن از آیفون 6S و Galaxy Note 5 نیز بالاتر است، خصوصاً در برخی موارد مثل سقوط روی نمایشگر که محصول سامسونگ در آن عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده است.

آزمایش های شرکت یاد شده همچنین نشان داده هر ۳ این محصولات هرچند از تاییدیه های لازم برخوردار نیستند، اما تا حد قابل قبولی در برابر خیس شدن مقاوم هستند، موردی که روز گذشته نیز یک ویدیو از غوطه ور بودن یکساعته و بدون مشکل آیفون های جدید در آب، در تایید آن منتشر شده بود.

sq
امتیاز پایین تر نشان دهنده ریسک آسیب کمتر است

آیفون های جدید اما غیر قابل آسیب دیدن هم نیستند و ضعیف ترین بخش عملکرد آنها را می توان مقاومت در برابر دماهای بسیار بالا یا پایین در نظر گرفت، موردی که هردو آیفون جدید در آن مغلوب نوت ۵ شده اند، هرچند عملکرد مدل 6S Plus اندکی بهتر بوده است.

ماجرای خم شدن نسل پیشین آیفون ها نیز مورد دیگری است که سال گذشته جنجال بسیاری برای اپل به پا کرد و در بررسی ها مشخص شد فشاری در حد ۴۹ کیلوگرم برای وارد آمدن صدمه به بدنه این تلفن های هوشمند کافی خواهد بود.

برای ساخت نسل جدید این محصول اما تولید کننده آلومینیوم سری ۷۰۰۰ را انتخاب کرده و در نتیجه حالا آیفون های 6S و 6S Plus می توانند در مقابل ۷۷ و ۸۶ کیلوگرم فشار از خود مقاومت نشان دهند.

در پایان می توانید ۲ ویدیو از آزمایشات انجام گرفته روی آیفون 6S و 6S Plus را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۸ مهر ۱۳۹۴

    z5رو گذاشتن واسه ما

  • علی
    علی | ۷ مهر ۱۳۹۴

    نوت رو باید فقط با پلاس مقایسه کنن چون اون هم قد او قوارشه

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۷ مهر ۱۳۹۴

      با این قیمت نجومی اپل که از پنج میلیون شروع میشه همون نوت 5 می خرم خدامم شکر میکنم

  • farzad2j
    farzad2j | ۷ مهر ۱۳۹۴

    هر چی باشه مال کدوم کمپانی باشه.الان کیفیتشو برده بالا و به سخنانه کاربرانش گوش داده.پس به اپلی ها باید تبریک گفت.نگاه متعصبانه خیلی بده با اینکه به جدال در بیاییم بیاییم خودمون راه حل و نظریه بدیم نه تخریب شخصیت کنیم

  • مهربان
    مهربان | ۷ مهر ۱۳۹۴

    خيلي عالي شده ٦ اس برا من ك ٥ اس دارم خيلي وسوسه كنندس!!! ولي من ك پول ندارم! بزار هي وسوسم كنه!! كف دستم اگ مو داشت بكنه!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی