ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس استریم بازی GeForce Now انویدیا، از فردا آغاز به کار خواهد کرد

سرویس استریم بازی کمپانی انویدیا، که پیش از با نام Grid شناخته می شد، از فردا شروع به کار خواهد کرد. تا به امروز، این سرویس در فاز بتا قرار داشت و کاربران Shield TV، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۲۱:۴۵

سرویس استریم بازی کمپانی انویدیا، که پیش از با نام Grid شناخته می شد، از فردا شروع به کار خواهد کرد. تا به امروز، این سرویس در فاز بتا قرار داشت و کاربران Shield TV، می توانستند از آن به رایگان استفاده کنند؛ اما از روز 1 اکتبر، یعنی فردا، این سرویس با دریافت مبلغی به صورت ماهانه، به کار خود ادامه خواهد داد.

نام این سرویس به GeForce Now تغییر پیدا کرده و کاربران برای استفاده از آن، باید مبلغ 7.99 دلار را به صورت ماهانه پرداخت کنند، البته 3 ماه اول به صورت رایگان خواهد بود. GeForce Now برای تمام دستگاه های شیلد کمپانی انویدیا و نیز ست تاپ باکس شیلد تی وی قابل استفاده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مانند بسیاری دیگر از سرویس های استریم، انویدیا GeForce Now را «نت فلیکس برای بازی ها» خطاب می کند؛ هرچند که هنگام شروع به کار، تنها چیزی بیش از 50 بازی در اختیار مصرف کنندگان خواهد بود. با این حال از میان این بازی ها، عناوین بزرگی مانند The Witcher 3 Wild Hunt نیز به چشم می خورند. استریم بازی ها به صورت 1080p و با 60 فریم انجام خواهد شد.

اما در کنار بازی ها، انویدیا امیدوار است که بتواند شیلد خود را به دستگاهی چند رسانه ای تبدیل کند؛ بنابراین سرویس هایی مانند اسپاتیفای و شوتایم نیز در دستور کار قرار گرفته اند.

GFN-Included_with_Membership.0

به گفته ی کمپانی انویدیا، شیلد تی وی روز آینده در اروپا عرضه خواهد شد و کشورهای فرانسه، آلمان، نروژ، دانمارک، فنلاند، سوئد و انگلستان اولین کشورهایی خواهند بود که به این دستگاه دسترسی خواهند یافت.

شروع به کار سرویس GeForce Now در حالی انجام می شود که چندی پیش شرکت Gamefly سرویس خاص خودش را راه اندازی کرد و سونی نیز با PlayStation Now، روندی مشابه در پیش گرفته. هر دوی این سرویس ها، تا به امروز راه خود را به سخت افزارهای متعدد یافته اند و برای مثال روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ، قابل دسترسی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • sherlock tux
    sherlock tux | ۹ مهر ۱۳۹۴

    په این چیه :|
    شانس موفقیت استیم ماشین از این بیشتره که

  • MoeinV
    MoeinV | ۸ مهر ۱۳۹۴

    اغا این چه پستیه میزارین dxomark رو بزارین

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۸ مهر ۱۳۹۴

    یه سوالی که از دیروز پیش اومد برام / chromecast ها هم می تونن بازی های اندروییدی رو ایجاد کنن اونم بدون کنترل و فقط با موبایل ، طرف هم فقط لازمه روی تبلت و تلفنش و ... برنامه های دیگه رو داشته باشه ، رسما می شه اندرویید تی وی اونم با قیمت 35 دلار ، پس چرا مردم باید برن اندرویید تی وی بخرن ؟؟ حالا بگیم حساب این و forge TV به کنار ، اما بقیه ستاپ باکس ها چی دلیل برای خریدشون هست ؟ مثل nexus player ؟؟

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۸ مهر ۱۳۹۴

    خیلی هم عالی / این همون فرق بین اپل تی وی و اندرویید تی وی هاست ، یکی این یکی دیگه هم forge TV از razer که این مدت بهش اشاره می کردم / اسمش منو یاد google now انداخت / ایکاش گوگل هم به جای این اسم یه اسم شخصیت انتخاب می کرد

  • علیرضاااااااااا
    علیرضاااااااااا | ۸ مهر ۱۳۹۴

    وای خیلی گرونه

    تقریبا ماهی ۲۵ هزار تومن میشه

مطالب پیشنهادی