کورتانا تا سال آینده با اکس باکس وان یکپارچه سازی نخواهد شد
مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود یک آپدیت جدید را برای اکس باکس وان ارائه می کند که البته در میان امکانات مختلف آن، کورتانا مهم ترینشان خواهد بود. این شرکت همچنین با انتشار چند ویدئو ...
مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود یک آپدیت جدید را برای اکس باکس وان ارائه می کند که البته در میان امکانات مختلف آن، کورتانا مهم ترینشان خواهد بود. این شرکت همچنین با انتشار چند ویدئو نشان داد که عملکرد کوتانا در داشبورد جدید طراحی شده برای این کنسول بازی چطور خواهد بود اما اهالی ردموند اخیرا اعلام کرده اند این دستیار صوتی در آپدیت ماه نوامبر اکس باکس وان موجود نخواهد بود.
Larry Hryb از شرکت مایکروسافت در این رابطه اظهار داشته: «برنامه ما این است که تا اواخر امسال کورتانا را در اختیار مشارکت کنندگان در طرح پری ویوی اکس باکس وان قرار دهیم و از این نقطه به بعد و پیش از عرضه رسمی آن در سال 2016 میلادی می توانیم مطمئن شویم که این تجربه به بهترین شکل ممکن برای گیمرها بهینه سازی شده است.»
در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
هنوز مشخص نیست که علت این تاخیر چه بوده است، اما در ماه ژوئن گذشته و زمانی که مایکروسافت برای نخستین بار حرف از یکپارچه سازی کورتانا با اکس باکس وان را به میان آورد حرفی از به تعویق افتادن آن تا سال 2016 میلادی مطرح نشده بود.
این شرکت در همان زمان یک ویدئوی تبلیغاتی را منتشر کرد که نشان می داد کورتانا برای قابلیت تشخیص کلام خود به کینکت نیاز دارد، به همین دلیل احتمال می رود که تاخیر در یکپارچه سازی این دستیار صوتی با اکس باکس وان از آن جهت است که کمپانی مورد بحث قصد دارد امکان استفاده از آن را با هدست فراهم آورد.
علیرغم تغییر به وجود آمده، مایکروسافت همچنان تلاش دارد تا برنامه پری ویوی اکس باکس وان را به پیش ببرد و اعلام کرده که تا اواخر این هفته اعضای بیشتری را به طرح تست Xbox One preview می افزاید.
نسخه بتای اپلیکیشن اکس باکس وان برای ویندوز 10 همچنین در برگیرنده امکانات جدیدی نظیر گپ متنی گروهی است که به لطف آن اعضای یک گروه می توانند به جای استفاده از ارتباطات صوتی با هم گفتگوی پیامی داشته باشند.
اعلان های درون خطی نیز از دیگر موارد افزوده شده به این آپدیت است که به شما امکان می دهد از طریق یک اعلان به پیام دریافتی خود پاسخ دهید. مایکروسافت همچنین امکان دریافت اعلان برای اعضای اکس باکس لایو را نیز فراهم نموده که در صورت اضافه شدن نامتان به لیست دوستان، پسند کردن، اشتراک گذاری محتوی یا اظهار نظر در مورد یک بازی، از طریق نوتیفیکیشن همه این موارد به اطلاع تان خواهد رسید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مایکروسافت
خداوندگار هارتو پورت
وعده های تو خالی
انتظار
فقط بلده دو سه سال هارت و پورت کنه بعد یه محصولی رو ناقص یا کامل (معلوم نیست) تحویل مشتری بده
درسته کورتانا خیلی قشنگ بود تو وینفون ولی نسخه بتاش رو اندرویید اصلا جالب نبود به نظرم گوگل وویس الان بهتر عمل میکنه و تو آپدیت جدیدش میتونی آفلاین استفاده کنی البته تو بعضی برنامه ها.اگه میتونستن کورتانا رو دستخوش تغییرات کنند خیای خوب میشد.و چون همه چی از دست مایکروسافت بر میاد امیدوارم عملیش کنه
آخه چرا؟؟ این مایکی هم آدمو میکشه تا یه خدمتی بده :|
البته در میان امکانات مختلف آن، کورتانا مهم ترینشان خواهد بود ؟؟؟ کل رابط کاربری عوض شده ، بعد مهم ترینش اینه ؟؟ این اپدیت قابلیت اوردن انجام بازی های 360 رو هم اضافه می کنه/ کورتانا قرار نیست باعث بشه فروش ایکس باکس از این رو به این رو بشه ، قراره تجربه کاربری رو بهتر کنه ، تجربه کاربری عالی کنار بازی های انحصاری عالی فروشش رو فوق العاده می کنن
اکزگتلی یعنی دقیقا
محض اطلاع پروفسور سایت / این redesign برنامه نیست ،ویندوز 10 هستش / برنامه یه چیز دیگه است، سیستم عامل یه چیز دیگه / وبسایت ایکس باکس که بهتر راجب این تغییرات توضیح داده
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/experience?xr=shellnav
لیست رسمی بازیای پشتیبانی کننده از backward compatibility رو داری؟لینکشو ممنون میشم بدی
لیستش هنوز کامل نشده ، موقع عرضه این قابلیت برای همگی لیست کامل می شه ، فقط یه لیست اولیه موقع رونمایی ازش اومد / برای مثال fallout 3 , rainbow اینا تایید شدن یا بازی های ubisoft و خود استدیو های مایکروسافت
من Preview user هستم. ولی هنوز برای دریافت پنل جدید توی حالت Pending موندم. نمیدونم چرا هنوز من رو تایید نکرده. ولی با این خبری که دادید احتمالا این هفته ممکنه من رو هم تایید کنن.
من تصور نمیکنم بتونه کمکی به حال اکس باکس بکنه
کورتانا حتی به فروش ویندوز فون هم کمکی نکرد
اقای محترم لطف کن پاسخ نزن که حوصله بحث ندارم، از دست ادمایی مثل شما نمیشه راحت کامنت بذاریمو حرف حقو بزنیم، همش تعصب همش تعصب
اگر کورتانا بیاد روی ایکس باکس عالی میشه، مخصوصا اگر بشه در حین بازی کردن باهاش حرف زد که مثلا اسکرین شات بگیره و خیلی کارای دیگه،
و اینجاست که جناب firebird پیداش نیست ، فقط موقع حرف های من که فقط چند نقطه گذاشتم شروع می کنه به حرف زدن راجب به اخلاقیات و دوستی و .. اینجا غیبش می زنه
http://digiato.com?p=77254
کامنت آخر ۵ دقیقه قبل از اینی که اینجا نوشتی. قبلن هم گفتم یه سری افراد باید بهشون توهین کرد تا «بفهمند» ولی مسخره کردن قیافه از حدگذروندنه.
دادا آواتارتو عوض کن، درسته این دیوان بچه بسیار شوتی هست و حرف مفت هم زیاد میزنه همونطور که قبلا به دوستاشم گفتم، ولی اینکه قیافه ضایعشو برداری بندازی جلو چشم همه کاربرا، آدم حالش بد میشه! شما که منطقی کامنت میذاری آواتارتو عوض کن.
داداش آواتارتو عوض کن،شما کامنتای بدی نمیدی،ولی آواتارت خراب میکنه کارو
اتفاقاتی ک اینجا میفته باید بیشتر یه بحثی باشه ک اطلاعات دو طرف بحث بیشتر بشه،حالا بعضی دوستان کارو ناموسی فرض میکنن و وقتی به شرکت مورد علاقشون انتقاد میکنی،خودتو مورد لطف قرار میدن بحثش جداس
ولی از دید من این کارت پسندیده نیست لطفا عوضش کن :-)
واقعا همین طوره اقا حسام واقعا باید تو بحث ها به اطلاعات دو طرف اضافه بشه نه بشه جنگ ناموسی