ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استیم لینک می تواند بازی ها را با کیفیت 1080p و 60 فریم بر ثانیه استریم روی تلویزیون استریم کند

استیم ماشین ها بالاخره از راه رسیدند و کاربران حالا با کنترلرهای جدید و قطعه ای متفاوت به نام Steam Link روبرو شده اند. این دستگاه که هم ابعاد یک هارد اکسترنال است، وظیفه استریم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ مهر ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

استیم ماشین ها بالاخره از راه رسیدند و کاربران حالا با کنترلرهای جدید و قطعه ای متفاوت به نام Steam Link روبرو شده اند. این دستگاه که هم ابعاد یک هارد اکسترنال است، وظیفه استریم بازی از روی کامپیوتر شما به تلویزیون و یا هر نمایشگر دیگری را در خانه تان به عهده دارد.

بسیاری ترجیح می دهند به جای خرید ماشین های جدید و بهینه سازی شده، کیس مخصوص به خودشان را دست و پا کنند تا نهایت لذت را با آنچه می پسندند تجربه کنند. والو به جای مجبور کردن کاربران به استفاده از استیم ماشین ها، گزینه استیم لینک را قرار داده تا با صرف 50 دلار بتوانید بازی های خود را روی تلویزیون استریم کنید.

استیم لینک تنها یک وظیفه دارد و 50 دلاری که می پردازید صرفا به همین مقصود است. به جای تمرکزی چندگانه و ناقص، والو ترجیح داده تا استیم لینک را صرفا برای استریم بازی از کامپیوتر به تلویزیون بسازد و تاکنون به نظر می رسد بررسی ها نشان از کیفیت بالای محصول دارد.

این دستگاه از طریق کابل HDMI به تلویزیون متصل می شود و پس از شناساندن یک کنترلر به آن، باید به شبکه اینترنت خانگی خود متصل شده و پی سی مورد نظر را انتخاب نمایید، سپس در عرض چند ثانیه وارد مد Big Picture استیم خواهید شد و باقی ماجرا به سادگی پیگیری می شود.

والو در ویدیوی جدید تبلیغاتی خود سعی دارد تا بر دو فاکتور مهم دیگر نیز تاکید داشته باشد. استیم لینک می توانید تا حد رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه را به راحتی روی تلویزیون شما استریم کند. البته در همین ابتدای کار چند مشکل ساده گزارش شده که گویا والو در صدد برطرف کردن آن ها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    همیشه دوس داشتم مولتی این team fortress رو بازی کنم ولی یه بار هم موفق نشدم

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۲۶ مهر ۱۳۹۴

    واقعا دستگاه خوبیه.
    من البته یه کیس بغل تلویزیون خونه به صورت ماهرانه کار گذاشتم!

مطالب پیشنهادی