ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی نکسوس 6P با کوچکترین فشار خم می شود [تماشا کنید]

هفته گذشته ویدئویی از سوی JerryRigEverything منتشر شد که نشان می داد نکسوس 6P هوآوی کیفیت ساخت پایینی دارد. او در این ویدئو نتنها موفق شد نمایشگر این موبایل را خراش بیاندازد بلکه توانست با وارد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

هفته گذشته ویدئویی از سوی JerryRigEverything منتشر شد که نشان می داد نکسوس 6P هوآوی کیفیت ساخت پایینی دارد. او در این ویدئو نتنها موفق شد نمایشگر این موبایل را خراش بیاندازد بلکه توانست با وارد کردن اندک فشاری آن را به دو نیم تقسیم نماید.

اما بسیاری بعد از دیدن ویدئو خرده گرفتند که جری ابتدا لایه حفاظتی گوریلا گلس 4 دستگاه را از بین برده و از همین طریق موفق شده که به سادگی آن را خم نماید.

ویدئوهای دیگری هم که در ادامه به فضای مجازی راه یافتند نشان می دادند که تلفن هوشمند نکسوس 6P مشکل خاصی ندارد و برای نمونه موفق شده با کوچکترین خمیدگی در برابر فشار 40 کیلوگرمی دوام بیاورد. این مساله یا حاکی از آن است که ویدئوی منتشر شده نخست از سوی این منبع ساختگی بوده یا اینکه جری با از بین بردن لایه حفاظتی گوریلا گلس توانسته است این آسیب را در موبایل مذکور ایجاد نماید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حالا این منبع در واکنش به انتقادات صورت گرفته ویدئوی جدیدی را منتشر کرده است. در این ویدئو، او یک نکسوس 6p کاملا نو را از جعبه اش بیرون می آورد و به سرعت «سه نقص ساختاری مهم» را در آن به تصویر می کشد. یکی از این بخش ها قسمت انتهایی موبایل است که تصور می شود فریم آلومینیومی میانی کار گذاشته شده در آن باعث استحکام بالا و جلوگیری از خم شدنش می شود.

اما آنطور که جری در این ویدئو اشاره می کند، آلومینیوم یاد شده به پوشش بدنه دستگاه متصل نیست و در واقع ورقه نازکی از شیشه و پلاستیک هستند که این فریم را در جایش نگه داشته اند.

ایراد دوم آنطور که در ویدئو آمده است جداره های نازکی است که در بخش آلومینیومی پشتی به خدمت گرفته شده اند. نقص سوم هم به دکمه پاور دستگاه مربوط می شود که در آن باتری و مادربرد موبایل به یکدیگر می رسند و آنطور که جری می گوید این همان نقطه ایست که خم شدن دستگاه از آن شروع می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • شاهین
    شاهین | ۲۰ آبان ۱۳۹۴

    چقد زور زد تا خمش کرد :|
    ایکاش از بازوهای طرف هم فیلم میگرفتن ?

  • moha
    moha | ۱۸ آبان ۱۳۹۴

    این ویدیو رو هم ببینید، اینم تست خمش انجام میده ولی قبلش گوشی رو با انواع و اقسام تستای مسخره امتحان نمیکنه و گوشی هم هیچیش نمیشه
    http://www.aparat.com/v/tHdcA

  • محمد
    محمد | ۱۵ آبان ۱۳۹۴

    با سلام دوستان میدونم که اکثرتون با خوندن نظر من فکر میکنین که دارم چرت و پرت میگم و تا حالا گوشی هواوی رو از نزدیکی ندیدم ولی من خودم گول قیمت و سخت افزار علکیشو خوردم تلفن بنده huawei g750 یا همون انر 3اکس است دوستان باتریش وحشتناک ضعیفه و وقتی به بیست درصد میرسه در عرض ده ثانیه(شمردم) خاموش میشه و با نیم ساعت کلش بازی کردن با وای فای به صفر میرسه داغ کردن بیش از حد که دستمو تا حدودی میسزونه امکاناتش صفره تا حدی که اگه بخوایم با اس 6 مقایسش کنیم مثل مقایسه ی بوگاتی با دویست و شیشه دوستان لطفا حرف منو جدی بگیرین و سراغ این برند نرین اگه شده یه تلفن قدیمیه سونی یا سامسونگ(ال جی هم خوبه) رو بگیرین به نفعتونه راستی دوربینش یادم رفت با یکم زوم کیفیتش وحشتناک پایین میاد دوربین جلوش هم که نوشتن پنج در حد یک کار میکنه بعد از یه مدت هم ویروسی شده تا حدی که بازی دانلود میکنه کلشم به هم ریخته فیلم های زشت دانلود میکنه(با عرض معذرت) خلاصه سراغ این برند نرین ببخشید که طولانی شد از وقتی که برای خوندن نظر من صرف کردین ممنونم یا علی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی