ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی به زودی سرویس پرداخت موبایل خود را معرفی می کند

مدتی پیش ال جی اعلام کرد که برای ارائه سرویس پرداخت موبایل مختص به خود آماده می شود. حالا ظاهرا تا تحقق این خبر زمان زیادی باقی نمانده و به زودی شاهد رویارویی مستقیم این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ آبان ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

مدتی پیش ال جی اعلام کرد که برای ارائه سرویس پرداخت موبایل مختص به خود آماده می شود. حالا ظاهرا تا تحقق این خبر زمان زیادی باقی نمانده و به زودی شاهد رویارویی مستقیم این کمپانی کره ای با سامسونگ و اپل خواهیم بود.

این شرکت اوایل امروز اعلام کرد که برای امضای قرارداد با تعدادی از شرکت های عمده سازنده کارت های اعتباری در کره جنوبی آماده می شود. گزارشات محلی نیز حکایت از آن دارند که توافق این کمپانی با Shinhan Card و KB Kookmin Card (دو برند مطرح کره ای که در زمینه کارت های اعتباری فعالیت دارند) حداکثر تا روز 5 شنبه به امضا می رسد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته در نظر داشته باشید که ال جی خبر نداده سرویس مذکور دقیقا چه زمانی ارائه می شود، نام حقیقی اش چیست یا اینکه چطور کار می کند. هرچند که این کمپانی پیشتر علائم تجاری مربوط به سرویس های احتمالی اش را هم در کره و هم ایالات متحده آمریکا به ثبت رسانده که در آن میان می توان نام هایی نظیر LG-Play و LG G Pay را مشاهده کرد.

شرکت الجی رسما خبر داد:

ما پیش از راه اندازی پلتفرم پرداخت موبایل خود قراردادی را با برخی از شرکت های مهم فعال در زمینه تولید کارت های اعتباری امضا خواهیم کرد.

شاید یکی از جزئیات مهم شناخته نشده در این باره، نوع تکنولوژی باشد که قرار است سیستم پرداخت موبایل الجی بر پایه آن تهیه گردد. سامسونگ پی در حال حاضر با تکنولوژی انتقال ایمن مغناطیسی خود قدرتمندترین جایگاه را دارد. این فناوری از طیف گسترده ای از پایانه های پرداخت پشتیبانی می کند و در نتیجه نسبت به تکنولوژی های مورد استفاده در سرویس اپل پی یا اندروید پی پوشش دهی وسیع تری دارد.

گزارشات قبلی نشان میدادند که ال جی به دنبال تکنولوژی فراگیرتری نسبت به موارد فعلی است اما جزئیات زیادی در این باره در دست نیست.

Noh-Geun-chang تحلیلگر شرکت HMC Investments & Securities:

رقابت در بازار پرداخت موبایل به قدری سنگین است که شمار شرکت های فعال در آن همچون تعداد غول های آی تی دنیا به سرعت در حال زیاد شدن است و همگی شان هم روی سرویس های مشابهی مانور می دهند.

در حال حاضر شمار زیادی از شرکت های سازنده دستگاه های موبایل با سیستم های پرداخت موبایل خود در بازار حضور دارند و روشن است که اگر الجی دلایل قانع کننده ای را برای استفاده از سیستم اختصاصی اش پیش روی کاربران خود قرار ندهد امکان پیروزی در این بازار را نخواهد داشت.

انتظار می رود که این شرکت بلافاصله بعد از امضای قرار داد با کمپانی های دست اندرکار حوزه کارت های اعتباری (حداکثر یک ماه دیگر)، سرویس پرداخت موبایل خود را رسما رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی