60 فریم بر ثانیه حداقل نرخ بروزرسانی تصویر در پلی استیشن وی آر خواهد بود
وقتی در مورد واقعیت مجازی بحث به میان می آید، فریم ریت یا نرخ بروزرسانی تصویر در هر ثانیه بسیار اهمیت می یابد و سونی کاملا نسبت به این مسئله واقف است. ورنون هارمون از ...
وقتی در مورد واقعیت مجازی بحث به میان می آید، فریم ریت یا نرخ بروزرسانی تصویر در هر ثانیه بسیار اهمیت می یابد و سونی کاملا نسبت به این مسئله واقف است.
ورنون هارمون از اعضای تیم پلی استیشن در مراسم Montreal International Game Summit 2015 تمرکز خاصی روی تعداد فریم ها داشت. در طی سخنرانی 50 دقیقه ای هارمون، او چندین دقیقه را به میزان فریم مطلوب برای بازیکنان اختصاص داد.
اگرچه ما در برابر تلویزیون و مانیتور می نشینیم و با 30 فریم بر ثانیه تصویری استاندارد را دریافت می کنیم اما هنگامی که نمایشگر بخواهد به چند سانتی متری صورت ما نزدیک شود، این رقم باید حداقل دو برابر شود.
در حقیقت، 60 فریم بر ثانیه حداقل میزان نرخ بروزرسانی پلی استیشن وی آر خواهد بود و کمتر از آن، احساسی ناخوشایند ایجاد می کند. حتی کاهش مقطعی این رقم و ایجاد اختلال در این روند ثابت، ممکن است بازیکن را شدیدا آزار دهد.
بنابراین رسیدن به 90 فریم اولویت اصلی هر بازی سازی خواهد بود. در اصل، سونی سخت در تلاش است تا با همکاری توسعه دهندگان بازی، چنین مسئله ای را امکان پذیر کند. شاید برای تحقق این هدف لازم باشد اندکی از زرق و برق بازی ها کاسته شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
آفرین به سونی.
دوست عزیزssdسونی هروقت تونست مثل هالولنز بزنه بیا اینجا حرف بزن.
کاربرد اینو دو هیچ ربطی به هم نداره:\
مایکروسافت هروقت تونست تی وی تولید کنه بیاد اینجا نظر بده!(البته در تقابل بی ربطی نظرت گفتم)
سونی هدستی میزنه که به درد خودش و کاربراش بخوره ، الان خوبه من بگممایکروسافت چرا نمیتونهدوربین بزنه؟ یا چرا نمیتونه تی ویتولید کنه ، یا چرا نمیتونه ربات تولید کنه؟ چرا سیستم صوتی خانگی وخودرو نداره؟
وی ار وی ار پرکاسیو شاک یو!
با این پست دیگه همه ی ایکس باکسی ها باید دهناشونو ببندن.
فکر کن چنین چیزی برای ایکس باکس بیاد. نرخ فریم رو ۷-۸ گیر میکنه ??