ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قابلیت حذف کامل بازی ها از اکانت استیم مهیا شد

چند ماه پیش، استیم این قابلیت را در اختیار کاربرن خود قرار داد تا بتوانند بازی هایی که نپسندیده اند را پس بدهند یا به عبارتی ریفاند کنند. اما حالا قابلیت جدیدی به استیم اضافه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

چند ماه پیش، استیم این قابلیت را در اختیار کاربرن خود قرار داد تا بتوانند بازی هایی که نپسندیده اند را پس بدهند یا به عبارتی ریفاند کنند. اما حالا قابلیت جدیدی به استیم اضافه شده که به شما اجازه می دهد بازی را به طور کامل از اکانت خود حذف کنید تا هیچ اثری از آن باقی نماند.

در واقع تفاوت عمده حذف بازی با پس دادن در این است که اگر دو هفته از خرید بگذرد یا بازی بیشتر از دو ساعت بازی شود، دیگر قادر به پس دادن آن نیستید و اما اگر چنین نباشد، بدون مشکل خواهید توانست پولی که بابت بازی پرداخت کرده اید را تمام و کمال پس بگیرید. اگر این شرایط را ندارید و واقعا از یک بازی متنفر هستید، می توانید از این طریق، بازی را کاملا از اکانت خود پاک کنید.

برای حذف بازی، ابتدا باید به بخش پشتیبانی وبسایت استیم رفته و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس وارد محیط کاربری و مدیریتی خواهید شد و با انتخاب بخش بازی ها، به سوی مجموعه عناوینی که در اختیار دارید هدایت می شوید.

سپس با انتخاب گزینه «می خواهم این بازی را برای همیشه از اکانتم پاک کنم»، بازی برای همیشه از اکانت تان پاک خواهد شد. البته اگر بعدها از تصمیم خود پشیمان شدید، می توانید منتظر یکی از حراجی های بزرگ استیم بمانید و دوباره بازی را با قیمتی نازل خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • JC
    JC | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    چه خوب

مطالب پیشنهادی