ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی فورد و سرمایه گذاری 4.5 میلیارد دلاری روی خودروهای الکتریکی

کمپانی Ford Motor امروز اعلام کرد که مبلغ 4.5 میلیارد دلار را صرف توسعه برنامه ساخت ماشین های الکتریکی می کند و هدف آن است که تا سال 2020، تعداد 13 خودروی الکتریکی داشته باشد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

کمپانی Ford Motor امروز اعلام کرد که مبلغ 4.5 میلیارد دلار را صرف توسعه برنامه ساخت ماشین های الکتریکی می کند و هدف آن است که تا سال 2020، تعداد 13 خودروی الکتریکی داشته باشد. این برای اولین بار است که کمپانی فورد تا این حد جدی در مورد ماشین های الکتریکی صحبت می کند و قطعا مقطعی نو برای این شرکت به حساب می آید.

علی رغم فروش نسبتا ضعیف خودروهای الکتریکی، ماشین سازها در حال ایجاد تغییراتی در خط تولید خود هستند تا تولید ماشین هایی که سوخت فسیلی مصرف می کنند را تا سال 2025 به حد قابل توجهی کاهش دهند.

فورد در نظر دارد تا مدلی از خودروی Focus را با قابلیت شارژ سریع عرضه کند. گفته شده که این خودرو در 30 دقیقه 80 درصد شارژ می شود و با این میزان انرژی تا 160 کیلومتر می تواند حرکت کند. قریب به 40 درصد محصولات فورد از این پس به صورت الکتریکی نیز ساخته می شوند.

کمپانی شورولت نیز در نظر دارد تا در ماه ژانویه از ورژن الکتریکی خودروی Bolt پرده بردارد. اوایل امسال، مدیرعامل فورد، مارک فیلدز در مورد ورود به بازار خودروهای الکتریکی هنوز مشکوک بود اما حالا می بینیم که فورد صرفا 120 مهندس را برای همین بخش به استخدام خود درآورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی