ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جگوار از سریع ترین خودروی تولیدی خود با نام F-Type SVR پرده برداشت

جگوار F-Type یک ماشین اسپورت فوق العاده است؛ این ماشین ظاهر بی مانندی دارد و طیف گسترده ای از امکانات برای آن در نظر گرفته شده تا کاربرانش را راضی نگه دارد و حالا ظاهرا این امکانات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

جگوار F-Type یک ماشین اسپورت فوق العاده است؛ این ماشین ظاهر بی مانندی دارد و طیف گسترده ای از امکانات برای آن در نظر گرفته شده تا کاربرانش را راضی نگه دارد و حالا ظاهرا این امکانات بیشتر شده اند.

نسخه جدید این ماشین F-Type SVR نام دارد و می توان آن را نسخه ویژه ای از مدل اصلی خواند که مملو از امکانات قابل توجه است؛ برای نمونه این اتومبیل، نخستین جگواری است که آرم SVR (نام گذاری شده از روی اسم گروه عملیاتی وسایل ویژه لند رووِر یا Land Rover Special Vehicle Operations group) را در خود دارد که این ماشین را تولید کرده است.

F-Type SVR یک موتور 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژ دارد که قدرتی معادل 575 اسب بخار را تولید می کند و علاوه بر این، به لحاظ ایرودینامیکی نیز بهبود داده شده، اگزوز آن پرسر و صداتر از قبل گردیده، سیستم تعلیق تازه ای برایش در نظر گرفته شده و بسیاری امکانات دیگر به آن اضافه شده تا سرعتش را از آنچه هست بالاتر ببرند که از آن جمله می توان به بدنه ای از جنس فیبر کربنی، ترمزهای سرامیک کربنی و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

افزوده شدن این مشخصات باعث شده که سرعت این کوپه به 321 کیلومتر بر ساعت برسد و به همین خاطر عنوان سریع ترین ماشین تولیدی جگوار را به خود اختصاص دهد. لازم است که اضافه نماییم این خودروی کوپه زیبا صفر تا صد کیلومتر را ظرف تنها 3.5 ثانیه پر می کند که رقم مطلوبی به حساب می آید.

F-Type SVR در اصل اوایل این ماه معرفی شد، اما حالا جگوار لیست کامل از مشخصات و قیمت آن را نیز منتشر کرده است و علاوه براین مجموعه ای از برترین عکس ها را برای آن ارائه نموده که در ادامه می توانید آنها را مشاهده نمایید.

قیمت این خودروی زیبا از 126 هزار دلار شروع می شود که تقریبا در رنج کاررا 911 است اما حتما قبول دارید که خودروهای جگوار اندکی باعث تمایز رانندگان خود می شوند و شاید به لحاظ ظاهر نتوان این دو ماشین را در یک رده دانست.

امکان سفارش این جگوار جدید از هم اکنون فراهم است و تحویل آن از تابستان آغاز می گردد.

635912504569681565-JAGUAR-F-TYPE-SVR-54-CONVERTIBLE-Studio-Interior

635912504593549718-JAGUAR-F-TYPE-SVR-01-COUPE-Location

b8pyenwl7ea6r9vxtnix

fc93rhdi7eu5mxtagi20

k5py0cpqfodp0vdxwl41

nqtl40edwhciutmibnxr

oqblgofg70dl0w1u5ela

pq3lmhc8ldc6ypvp4mqm

wgye6cbpcb4psldvd9rg

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • meity
    meity | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

    ممنون از اطلاع رسانیتون یه دونه مشکیشو سفارش دادم

مطالب پیشنهادی