ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از محصولات جدید تهویه مطبوع سامسونگ در ایران

سامسونگ علاوه بر تولید تلفن های هوشمند و شهرت جهانی اش به این خاطر، در زمینه ساخت و تولید لوازم خانگی و دستگاه های تهویه هوا نیز فعالیت دارد. این شرکت به تازگی جدیدترین محصولات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

سامسونگ علاوه بر تولید تلفن های هوشمند و شهرت جهانی اش به این خاطر، در زمینه ساخت و تولید لوازم خانگی و دستگاه های تهویه هوا نیز فعالیت دارد.

این شرکت به تازگی جدیدترین محصولات تهویه هوای خود را در ایران رونمایی کرده که در ادامه توجه شما را به بیانیه خبری رسمی آن در این باره جلب می کنیم.

محصولات جدید تهویه مطبوع سامسونگ، در ایران رونمایی شدند. این محصولات طی یک همایش تخصصی که چهارشنبه شب، 12 اسفند ماه، در هتل همای تهران برگزار شد، به سازندگان ساختمان و انبوه‌سازان، مشاوران تاسیساتی و شرکای تجاری سامسونگ معرفی شدند.

در این همایش «تونی جانگ»، مدیر ارشد بخش محصولات تهویه مطبوع سامسونگ در دفتر ایران، ضمن خوشامدگویی به حاضران، عنوان کرد: «بخش لوازم خانگی سامسونگ، به صورت شبانه‌روزی تلاش کرده است تا فرصت‌های جدیدی برای مصرف‌کنندگان و بخش B2C ایجاد کند. اکنون زمان بلندپروازی‌های ما فرارسیده و این نشست، نقطه شروعی است که هم برای سامسونگ و هم برای صنعت، نقش مهمی ایفا خواهد کرد.»

این همایش با معرفی محصولاتی نظیر کاست 360 درجه، چیلر DVM، نسل جدید DVM S 30HP و دستگاه تهویه مطبوع VRF جدید (DVM S Eco 14HP) ادامه یافت. پس از معرفی این محصولات، جلسه پرسش و پاسخ فنی با حضور «مالک النیمر» از دفتر خاورمیانه سامسونگ برگزار شد. در این نشست همچنین حسین میرصادقی، مدیر عامل شرکت سام پخش،  با اشاره به فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ در این زمینه، گفت: «اگرچه بخش تهویه مطبوع سامسونگ، بخش نسبتاً جدیدی است، اما سامسونگ با نوآوری‌هایی که انجام داده توانسته در پروژه‌هایی که تاکنون اجرا شده رضایت بسیار بالایی از محصولات‌مان را داشته باشیم» وی همچنین آمادگی سامسونگ را برای مشارکت در پروژه‌های بزرگ مرتبط با این حوزه اعلام کرد.  بخش «تجربه محصول» به همراه توضیحات مهندسین مربوطه نیز قسمتی بود که امکان آشنایی بیشتر با محصولات را برای شرکت کنندکان در این مراسم فراهم میکرد.

کاست 360، محصول جدید تهویه مطبوع سامسونگ است که سرمایش را به صورت غیرمستقیم انجام می‌دهد و با پخش جریان هوا به صورت افقی، مانع از برخورد مستقیم باد به مصرف‌کننده می‌شود. این محصول با طراحی مدرن، همگام با خانه‌های امروزی هوای خانه‌ها را بهتر و یکنواخت‌تر خنک می‌کند. همچنین دستگاه‌های DVM S، DVM Eco و چیلر DVM محصولاتی هستند که علاوه بر نیاز به فضای کمتر برای نصب، کارایی و عملکرد بالاتری دارند و باعث مصرف در صرفه‌جویی انرژی می‌شوند.

pic1 (1)

pic2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sam7
    Sam7 | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    سلام دوستان اگر اینستاگرامی هستین و مهربان بیاید به پیج من به نام sam7_ta و فالو کنید خیلی ممنون میشم دیجیاتو پیامم رو پاک نکن چون تو پیجم چیزای بدی ندارم

  • m.SARV
    m.SARV | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    الان وقت خوبیه وتسه معرفی والا ما از تو اهواز از سه چهار روز پیش کولر روشن کردیم

مطالب پیشنهادی