ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه درباره موبایل Oppo Find 9

آخرین خبرهایی که در رابطه با موبایل Oppo Find 9 منتشر شده بود به اوایل بهمن ماه سال گذشته بر می گردد که رندرهایی از این موبایل را به تصویر کشیده بود و گفته می ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

آخرین خبرهایی که در رابطه با موبایل Oppo Find 9 منتشر شده بود به اوایل بهمن ماه سال گذشته بر می گردد که رندرهایی از این موبایل را به تصویر کشیده بود و گفته می شد قرار است به زودی رونمائی گردد. اما بعد اعلام گشت که به منظور استفاده از اسنپدراگون 820 در آن، معرفی اش به تعویق افتاده.

اکنون پس از حدود دو ماه بی خبری، مشخصات X9009 اوپو در پایگاه داده GFXBench منتشر و معلوم شده که این دستگاه برخلاف شایعات پیشین، با چیپست Helio P10 مدیا تک همراه خواهد که البته متناسب تر از تراشه باکیفیتِ کوالکام به نظر می رسد و موجب می گردد تا دیوایس مورد بحث در رتبه ای بالاتر از سطح میانه قرار بگیرد.

همچنین در شایعات اخیر به وجود صفحه نمایش QHD در P9 اشاره شده بود اما در فهرستی که امروز منتشر گشته، گویا این دیوایس با نمایشگر 5.5 اینچی و رزولوشن 1080×1920 پیکسلی همراه خواهد بود.

با اینکه اسمارت فون مورد بحث با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه است اما جاذبه اصلی فایند 9 دوربین دوم آن خواهد بود؛ این دوربین 16 مگاپیکسلی است و رزولوشن بسیار بالائی دارد به طوری که کاربران می توانند سلفی های بسیار عالی ثبت نموده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

این در حالیست که دوربین اصلی دستگاه 12 مگاپیکسلی انتخاب گشته و در کنار فلاش، قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K را نیز دارد.

باقی مشخصات ذکر شده برای Find 9 همانند مواردی است که در شایعات قبلی به آنها اشاره شده بود.

oppo-find-9 (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M_B
    M_B | ۱۴ فروردین ۱۳۹۵

    NFC Nadare b drd nemikhore

مطالب پیشنهادی