ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی تازه در مورد تلفن هوشمند Galaxy C5 سامسونگ

گویا قرار است دوران تولید موبایل با بدنه پلاستیکی به پایان برسد؛ یا دست کم می توان گفت که این ادعا در مورد سامسونگ مصداق دارد زیرا بر اساس شنیده ها، این کمپانی کره ای ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

گویا قرار است دوران تولید موبایل با بدنه پلاستیکی به پایان برسد؛ یا دست کم می توان گفت که این ادعا در مورد سامسونگ مصداق دارد زیرا بر اساس شنیده ها، این کمپانی کره ای در نظر دارد به زودی خط تولیدی به نام Galaxy C راه اندزی نماید که هدف آن تولید اسمارت فون میارن رده با بدنه تماما فلزی است.

با اینکه این موبایل ها از ویژگی های یک پرچمدار برخوردار نیستند و میان رده محسوب می گردند، اما جنسی که برای بدنه آنها در نظر گرفته شده موجب جلب توجه کاربران خواهد شد. در اینجا بد نیست بدانید که نخستین عضو این خانواده Galaxy C5 نام دارد و در پایگاه داده Geekbench با شماره مدل SM-C5000 به ثبت رسیده.

بر اساس مشخصات نوشته شده در این سایت، گلکسی سی 5 با چیپست اسنپدراگون 617 و 4 گیگابایت رم همراه خواهد بود که کمی جای تعجب دارد زیرا عموما موبایل های میان رده 2 یا 3 گیگابایت رم بیشتر ندارند.

همین ویژگی ها باعث شده تا خانواده Galaxy C در جایگاهی بالاتر از Galaxy J و هم ردیف Galaxy A قرار بگیرد. سری A گلکسی ها، نخستین اسمارت فون های میان رده ی سامسونگ با بدنه فلزی بودند. اما در حال حاضر به سمت استفاده از فلز و شیشه به طور همزمان روی آورده اند و نخستین محصول این تلاش نیز موبایل گلکسی A9 است.

خانواده C از نظر امکانات فاصله میان سری J و A را، دست کم از نظر جنس بدنه پر می کنند. همین طور باید گفت که سامسونگ با استفاده از این حروف ساده انگلیسی که در ادامه نام گلکسی ها می گذارد، به کاربر کمک می کند تا با توجه به عناوین دستگاه تا حد زیادی از قابلیت ها و امکانات آن آگاه گردد.

آن طور که از شایعات مشخص است، اسمارت فون های مربوط به سری C گلکسی از ماه دیگر در کشور چین عرضه خواهند شد اما هنوز معلوم نیست آیا غول تکنولوژی کره ای برای ارائه این محصولات به دیگر نقاط جهان برنامه ای دارد یا خیر.

sm-c5000-c5-geekbench

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • omid
    omid | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    سامسونگم فقط بگو سری جدید بزن جالب اینجاس که همشون عین همن ??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی