ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

اداره پست استرالیا مرسوله ها را با پهپاد تحویل خواهد داد

هر روز به تعداد شرکت هایی که به استفاده از پهپاد برای انجام برخی از فعالیت های خود روی می آورند، افزوده می شود. تاکنون کمپانی های بزرگی همانند گوگل، آمازون یا Maersk برای ارسال ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

هر روز به تعداد شرکت هایی که به استفاده از پهپاد برای انجام برخی از فعالیت های خود روی می آورند، افزوده می شود. تاکنون کمپانی های بزرگی همانند گوگل، آمازون یا Maersk برای ارسال محصولات خود از Drone استفاده می کردند و حالا اداره پست استرالیا نیز به این فکر افتاده تا از این ربات های پرنده برای ارسال نامه ها و به عنوان پست چی بهره بگیرد.

سازمان ملی پست کشورِ یاد شده در حال حاضر در نیمه آزمایشات دو هفته ای خود برای هدف مذکور قرار دارد و اگر همه تست ها با موفقیت به اتمام برسند، با اجازه اداره امنیت هوائی، تا انتهای سال، نامه ها و بسته های پستی را از طریق آسمان به دست مردم خواهد رساند.

این تصمیم از طرف شهروندان استرالیایی نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده؛ به ویژه افرادی که در مناطق روستائی و دور از دسترس زندگی می کنند یا آنهائی که صندوق های پستی از خانه شان فاصله زیادی دارد، از اینکه بسته یا نامه های پستی با پهپاد به دستشان برسد بسیار خوشحال هستند.

«بن فرانزی»، یکی از مسئولین سازمان پست استرالیا در این رابطه اظهار داشته: «در ابتدا، در یک طرح آزمایشی و محدود، دو بار در هفته از درون ها به مقصد 50 موقعیت مکانی که عموما خارج از محدوده شهری هستند، استفاده خواهد شد. در طول این زمان نیز این شرکت با آژانس نظارتی امنیت هوائی کشور همکاری خواهد داشت.»

لازم به ذکر است که پهپادهای مورد بحث توسط شرکت استرالیائی ARI Labs ساخته شده و به چتر و لامپ مجهز هستند. همچنین دوربین هایی نیز روی آنها نصب گشته تا هر گونه مانع یا خطری را تشخیص دهند.

مدیر عامل اداره پست نیز ابراز امیدواری کرده تا این سازمان بتواند پیش از پایان سال 2016 ارسال بسته های پستی با استفاده از پهپاد را به مرحله اجرا در بیاورد. همچنین ادعا نموده که این طرح صد در صد امنیت داشته و قابل اعتماد خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza
    Reza | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    ممنون از زحماتتان.

  • BVB
    BVB | ۳۱ فروردین ۱۳۹۵

    پست مارو که خودت باید بری از دفتر پست محل دستی بگیریش ?

مطالب پیشنهادی