ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از P9 Lite رسما رونمایی کرد

مدت زمانی طولانی از زمان معرفی P9 و P9 Plus نگذشته و حالا هوآوی رسما از سومین و احتمالا آخرین عضو خانواده P9 پرده برداشته است. P9 Lite تلفن همراه جدیدی دیگری است که البته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۵۵

مدت زمانی طولانی از زمان معرفی P9 و P9 Plus نگذشته و حالا هوآوی رسما از سومین و احتمالا آخرین عضو خانواده P9 پرده برداشته است. P9 Lite تلفن همراه جدیدی دیگری است که البته دو هفته پیش نیز به صورت رسمی فقط برای بازار روسیه معرفی شده بود.

این تلفن همراه مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود و نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 خواهد داشت، درست همانند P9. با این حال، تفاوت هایی میان دو دستگاه وجود دارد.

در حالی که هر دو اسمارت فون یک اندازه هستند و بدنه ای فلزی دارند، P9 Lite به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز نیست و صرفا یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد. در مورد پردازنده ها نیز، اگرچه P9 از کایرین 955 بهره می برد اما درون بدنه فلزی P9 Lite یک پردازنده هشت هسته ای کایرین 650 جای خوش کرده است.

P9 Lite حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد و بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، 2 یا 3 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. باتری 3 هزار میلی آمپری نیز تضمین حداقل یک روز کامل فعالیت های سنگین را به شما می دهد.

این اسمارت فون چینی اندروید 6.0 مارشملو را با رابط کاربری EMUI 4.1 هوآوی اجرا می کند. قیمت در نظر گرفته شده برای P9 Lite در اروپا 299 یورو است و عرضه آن از ماه مه (اردیبهشت-خرداد) آغاز خواهد شد.

در ادامه می توانید تصاویر این دستگاه را مشاهده کنید:

Huawei-P9-Lite

Huawei-P9-Lite (2)

Huawei-P9-Lite (1)

Huawei-P9-Lite (3)

Huawei-P9-Lite (4)

Huawei-P9-Lite (5)

Huawei-P9-Lite (6)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ali ghasemi
    ali ghasemi | ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

    من این گوشی رو دو ماهه که خریدم و اکثر بازی های با گرافیک بالا و برنامه هارو برای تست قدرتش توگوشی ریختم و همه رو راحت اجرا کرد ک البته تو بازی مثل آسفالت 8 تو بعضی مواقع افت فریم داشت ... اگر قصد خرید دارید به نظرم سریع تر اقدام کنید . درکل گوشی خوبیه . فقط یکم از لحاظ دوربین ضعیف تر از سامسونگ های هم رده هستش که اونم خیلی نیست و به عمق رنگ ها بر میگرده! :-)

  • میثم
    میثم | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

    هوآوی بیاد از اپل و سامسونگم جو بزنه باز میگین آشغاله.یخورده جنبه داشته باشین دیگه هوآوی هم بلده گوشی خوب بسازه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی