ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس پرداخت موبایلی شیائومی به زودی راه اندازی می شود

تلفن های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما بدل شده اند و تقریبا در هر لحظه و مکانی با ما هستند، به همین خاطر عقلانی است اگر برخی شرکت ها تلاش دارند که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

تلفن های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما بدل شده اند و تقریبا در هر لحظه و مکانی با ما هستند، به همین خاطر عقلانی است اگر برخی شرکت ها تلاش دارند که آنها را به کیف پول همراهمان بدل نمایند.

از همین رو، تا به امروز سرویس های پرداخت موبایلی متعددی راه اندازی شده اند که از جمله بهترین هایشان میتوان به اپل پی، سامسونگ پی و اندروید پی اشاره نمود. در کنار این نام های بزرگ، هوآوی هم ماه پیش از راه اندازی سرویس اختصاصی خود خبر داد و همانطور که انتظار می رفت نام آن را Huawei Pay گذاشت.

حالا ظاهرا یک شرکت چینی دیگر نیز قصد دارد که سوار این قطار شود و این نام کسی نیست جز شیائومی. براساس اعلام لی جون مدیرعامل این شرکت، سرویس پرداخت مورد نظر آن قرار است نوعی راهکار پرداخت موبایل مبتنی بر NFC باشد و از این لحاظ می توان آن را شبیه به اپل پی دانست.

در واقع این کمپانی قصد دارد که از این طریق با نام هایی نظیر علی بابا و Tencent رقابت نماید که هم اکنون بر بازار پرداخت موبایل چین سلطه دارند. شرکت مورد بحث اعلام کرده که برای تحقق این امر با شرکت هایی نظیر UnionPay، Visa و مسترکارت وارد همکاری می شود و حتی احتمال می رود که این راهکار تازه در فبلت شیائومی مکس نیز به خدمت گرفته شود.

مدیرعامل این غول چینی اعلام نموده که سرویس مورد بحث عملکرد بسیار خوبی دارد و هم اکنون هم این شرکت مشغول همکاری با بانک هاست تا این راهکار را در رابط کاربری خود پیاده سازی نماید.

بنابراین اینطور به نظر می آید که شیائومی پی بسیار شبیه به چیزی است که پیشتر از سوی شرکت های دیگر ارائه گردیده منتها با این تفاوت که قرار است روی دستگاه های تولیدی خود آن کار کند.

آقای لی جون اعلام نکرده که این سرویس دقیقا از چه زمانی راه اندازی می شود اما با توجه به مطلب منتشر شده توسط آن، پیش بینی می شود که این اتفاق به زودی رخ دهد. این مساله همچنین حکایت از آن دارد که طیف وسیعی از دستگاه های تولیدی این کمپانی هم به تکنولوژی اسکنر اثرانگشت مجهز خواهند بود و هم از NFC بهره می برند تا بتوانند از سرویس Xiaomi Pay بهره بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی