ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Cardiio؛ اپلیکیشنی برای اندازه گیری ضربان قلب با مکانیزمی جالب و خلاقانه

این روزها اپ استورها پر شده از اپلیکیشن هایی که از اپلیکیشن بودن، فقط اسمش را یدک می کشند و عملا کاربردی جز اتلاف وقت برای مخاطبین شان ندارند. با این حال مواردی هم هستند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

این روزها اپ استورها پر شده از اپلیکیشن هایی که از اپلیکیشن بودن، فقط اسمش را یدک می کشند و عملا کاربردی جز اتلاف وقت برای مخاطبین شان ندارند. با این حال مواردی هم هستند که نام اپلیکیشن کاملا برازنده آنهاست؛ به معنای دقیق یعنی ابزاری که بتواند کاربردی حقیقی داشته و قابلیت جدیدی به گجت های هوشمند اضافه کند که در حالت عادی از پس انجامش بر نمی آیند.

Cardiio را می توان به راحتی در زمره چنین اپلیکیشن هایی قرار داد. این اپ انحصاری iOS می تواند با مکانیزمی جالب و دقتی مثال زدنی، ضربان قلب شما را از طریق دوربین آیفون و آیپد اندازه گیری کند تا دیگر برای گرفتن نبض به گوشی و دستگاه های فشار سنج احتیاجی نداشته باشید.

اگر تاکنون با اپلیکیشنی مثل کاردیو برخورد نداشته اید، طبیعی است که نسبت به عملکردش بدبین باشید. اما بگذارید خیالتان را راحت کنیم: هیچ حقه و ترفندی در کار نیست. کاردیو با مکانیزمی دقیق و مورد تأیید دانشمندان می تواند نبض شما را بگیرد.

Cardiio 1

تکنولوژی کاردیو مبتنی بر آخرین تحقیقات دانشمندان دانشگاه MIT است. هر بار که قلبتان می زند، خون بیشتری از سمت رگ ها به سمت صورت پمپاژ شده و در آن تجمع پیدا می کند. به تبع این موضوع، حجم خون در ناحیه صورت زیاد می گردد که همین باعث می شود تا جذب نور در این ناحیه افزایش یافته و انعکاس آن از چهره کاهش پیدا کند.

دوربین آیفون با تحت نظر گرفتن این تغییرات کوچک در بازتاب نور، می تواند به مدد محاسبات نرم افزاری اپلیکیشن ضربان قلب شما در دقیقه را با دقتی بالا اندازه گیری کند. برای این کار کافیست به سادگی آیفون را رو به صورت تان گرفته و انگشت اشاره خود را در پشت دستگاه روی دوربین قرار دهید. با این کار فلش دوربین روشن شده و دستگاه شروع به آنالیز نور بازتابی از چهره تان می کند و در کمتر از سی ثانیه، ضربان قلب تان در دقیقه را به شما تحویل می دهد.

Cardiio 2

نکته بسیار عالی در مورد کاردیو این است که می توانید ضربان قلب تان در موقعیت های مختلف را با دیگر افراد از سراسر دنیا مقایسه کنید. مثلا ببینید که قلب یک مرد هم سن و سال شما در سوریه در حالت استراحت کامل یا پس از ورزش چند بار در دقیقه می زند. این قابلیت ممکن است بتواند جانتان را نجات بدهد، چرا که با مقایسه ضربان قلب خود با دیگران می توانید در صورت مشاهده وضعیتی غیر عادی، سریعا متوجه موضوع شده و آن را به پزشک گزارش دهید.

کاردیو بیشتر از آنکه وسیله ای برای گرفتن نبض شما باشد، به فکر سلامتی و تناسب اندام شماست. به همین خاطر تمرینات ورزشی بسیار خوبی هم به شما پیشنهاد می کند که می توانید هم در خانه و هم در محل کار انجامشان دهید. اکثر تمرینات پیشنهادی کاردیو حرکات ساده ای هستند که انرژی چندانی از شما نمی گیرند، اما می توانند نقش فوق العاده ای در حفظ سلامتی و تناسب اندام تان داشته باشند.

مثل اپلیکیشن های سلامتی رانتستیک، کلیه اطلاعات مربوط به ورزش و تغذیه تان را هم می توانید در کاردیو ثبت کنید، و آن را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن کاردیو رایگان است و در کلیه گجت های مبتنی بر iOS 7 به بالا اجرا می شود. توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

Cardiio - Heart Rate Monitor

Cardiio - Heart Rate Monitor

سازنده: .Cardiio, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 34.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed
    saeed | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

    کاش این نرم افزار برای اندروید هم میومد

مطالب پیشنهادی