ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی One Tap Tennis؛ بیایید تجربه های خود را محدود نکنیم

متاسفانه در صنعت بازی های ویدیویی واژه سرگرمی برای برخی از بازیکن ها اشتباه تعبیر شده است. آن ها جای این که از تمامی المان های بازی لذت ببرند، سعی می کنند جذابیت اثر پیش ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

متاسفانه در صنعت بازی های ویدیویی واژه سرگرمی برای برخی از بازیکن ها اشتباه تعبیر شده است. آن ها جای این که از تمامی المان های بازی لذت ببرند، سعی می کنند جذابیت اثر پیش رو را به چند افکت بیشتر محدود نمایند. خوشحالیم عناوینی مانند To the Moon ،Gemini Rue و نمونه های بسیار زیاد دیگر هستند که نشان می دهند پشت واژه «سرگرمی» چیزی بیش از گرافیک فنی وجود دارد.

One Tap Tennis را هم می توان در جرگه همین بازی ها به حساب آورد. شاید با دیدن تصاویر بازی آن را کنار بزنید، اما هنگامی که وارد فضای جادویی اش می شوید تازه به زیبایی این عنوان پی می برید. سادگی در One Tap Tennis موج می زند. از گرافیک تا مکانیزم های گیم پلی همگی دلیلی بر این ادعا هستند. همان طور که می توانید حدس بزنید، One Tap Tennis روی ورزش تنیس تمرکز دارد، با این تفاوت که در آن باید تنها با یک ضربه حریف خود را شکست دهید.

طبیعتا اولین چیزی که در One Tap Tennis شما را جلب می کند، دیدن لوگو الکترونیک آرتز، ناشر بازی های فیفاست. چون این شرکت به عنوان یکی از پخش کننده ها در ساخت بازی نقش داشته است. پس از ورود به منو، با انتخاب شخصیت خود می توانید به مسابقه بپردازید. قبل از هر چیزی باید بگوییم، تنوع شخصیت ها بالا بوده و قابلیت شخصی سازی آن ها وجود دارد.

طبیعتا با پیشروی بیشتر در بازی هم گزینه های بیشتری در این بخش به شما اختصاص داده می شود. با انتخاب شخصیت مورد نظر، نوبت به چالش کشیدن توانایی های خود در میدان مسابقات می رسد؛ مسابقاتی که نحوه برگزاری آن ها بی شباهت به مبارزات مورتال کامبت نیست. تورنمنت های One Tap Tennis از بازیکن های گوناگونی در یک جدول عمودی تشکیل شده است.

one-tap-tennis

برای پیروزی در هر تورنومنت باید تمامی حریف ها را پله پله شکست دهید تا به قهرمان آن دوره تبدیل شوید. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر در هر مسابقه ببازید، مجبورید دوباره از ابتدا شانس خود را در جدولی که گفتیم امتحان کنید. در One Tap Tennis اصلا قابلیت حرکت شخصیت اصلی به اطراف را نداشته و باید با یک ضربه به پیروزی برسید.

بگذارید کم کم این مسئله را توضیح دهیم تا فهم آن ساده تر شود. تصور کنید حریف توپ را پرتاب می کند. همزمان با پرتاب توپ تنیس، خطی به سمت شما آمده و نوارهای رنگی هم در زمین شکل می گیرد. بنابراین هنگامی که خط روی نوارها قرار گرفت، با ضربه زدن به صفحه لمسی می توانید توپ را شلیک کنید. این نکته را بگوییم با هر ضربه، جای نوارها تغییر خواهد کرد تا چالش بیشتری را تجربه نمایید.

اکنون سوال اینجاست این کار تا چه زمانی ادامه می یابد. با دقت در تصویر بالا، نواری دیگر را می توانید میبینید. با هر ضربه که می زنید، این نوار به سمت کامل شدن پیش می رود. اگر نوار پر شده و ضربه دیگری به توپ بزنید، حریف قابلیت کنترل آن را نخواهد داشت. همین یک امتیاز برای پیروزی کافیست. البته عکس این قضیه هم صادق بوده و اگر توپی از خط عبور کند، می بازید. این ویژگی موجب گشته تا گیم پلی One Tap Tennis سریع تر شده و بازیکن خسته نشود.

پیرامون گرافیک هشت بیتی بازی که در همان ابتدا توضیحاتی دادیم. اما اگر بخواهیم نگاهی به صداگذاری و موسیقی بیندازیم، باید بگوییم در هر مسابقه فردی بازی را گزارش می کند که دارای جذابیت های خاص خود است. One Tap Tennis سعی کرده با المان های ساده خود تجربه ای لذت بخش را برای بازیکن ها به ارمغان آورد. بنابراین توصیه می کنیم آن را دست ندهید.

One Tap Tennis

One Tap Tennis

سازنده: Chillingo قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 64.4 / 33 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی